poniedziałek, 10 października 2011

Lubisz albo nienawidzisz czyli BIOVAX od L'biotica

Tak właśnie jest ze mną i z tym produktem, są momenty kiedy go bardzo lubię i momenty kiedy go nienawidzę, czegoś pomiędzy brak!. W taki oto sposób przedstawiam maskę do włosów suchych i zniszczonych BIOVAX 

 

Ta maska to był mój pierwszy zakup z tej firmy. Zakupiłam ją w styczniu tego roku w SuperPharm za ok 15zł (obecnie są w promocji za 14zł i trwa to chyba do 19.10). Myślą przewodnią jaka mnie skłoniła do zakupu były moje blond, zniszczone i przesuszone włosy. Jakoś też w tym czasie zaczęłam bardziej zwracać uwagę na to co jest w produktach, co może szkodzić itp itd. Ta maska wydała mi się idealna, a fakt że jest dobrze dostępna też było na jej plus.

Początkowo używałam jej tak jak producent zaleca: 



Skład:


Jednak w okresie kiedy miałam całe włosy rozjaśnione na bardzo jasny blond, nienawidziłam jej. Nawet na wizażu wyskrobałam jej niepochlebną opinię. Obciążała moje włosy, stosując różne ilości, ponieważ początkowo sądziłam, że za dużo jej nakładam. Nie dość że obciążała to okropnie plątała moje włosy, były strasznie 'tępe' do rozczesania. Spodziewałam się aksamitności i lekkiego poślizgu a bardziej miałam poplątanego mopa na głowie. Po ok 3mc stosowania odstawiłam ją. Wielki jej powrót nastąpił gdy przyciemniłam moje włosy. Od tego momentu zaczęłam ją kochać ;) Faktem jest to, że zaczęłam ją używać jak zwykłą odżywkę, tylko od czasu do czasu taktowałam swoje włosy mniej więcej tak jak zaleca producent.
Co do samego działania i wpływu na kondycję moich włosów. Nie jest to mój ulubiony wariant Biovaxu, jednak sprawdził się u mnie przyzwoicie, ale dopiero gdy włosy były przyciemnione. Rozjaśnianym blondynom bym jej nie poleciła ;) 

 

Plusy:

+ułatwia rozczesywanie
+stosowana regularnie poprawia kondycję włosów
+ konsystencja jest jak najbardziej zadowalająca, jak dla mnie konsystencja budyniowa
+ ładny zapach, chciałoby się ją zjeść
+opakowanie
+bez szkodliwych substancji
Minusów większych nie widzę poza tym, że mając blond włosy cierpiałam używając jej. Jako maska niewydajna, jako odżywka już jest lepiej. Intensywnego nawilżenia nie zauważyłam, jednak od nawilżania mam oleje. Ona po prostu pomaga w pielęgnacji. Ogólnie polecam, ta maska nie zaszkodzi a może pomóc.

.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...