niedziela, 2 października 2011

Jesień na paznokcie zawitała :)

Jak w tytule, ze względu na ten fakt powoli sięgam po inne kolory niż w trakcie minionego lata. Tak o to właśnie przedstawiam lakier z Essence 05 YOU'RE A HEARTBREAKER pochodzi on z dobrze już znanej limitowanej edycji 50's :). Długo nie miałam szansy go dostać, jak tu jakimś trafem w mojej nowo otwartej SuperPharm postawili szafę z Essence. Mimo, że nie przepadam za lakierami tej firmy ten kolor mnie urzekł :). Bardzo ładnie się mieni i idealnie wpasowuje się w obecne trendy ;). Trwałość jest lekko mówiąc niezadowalająca, u mnie po 1 dniu z podkładem i utwardzaczem się zwyczajnie ściera, nie robią się odpryski jednak ścieralność jest przeokropna. Jednak kolor wszystko mi rekompensuje :) Aplikacja dość przyjemna, szeroki pędzelek tylko ułatwia sprawę. Jednak po ok 6 użyciach zauważam już lekkie zgęstnienie co niestety nie wróży mu długiej żywotności.

 





 Oczywiście tylko z lampą udało mi się dobrze uchwycić jego blask ;/ i stwierdzam że takie lakiery to zmora, bo aby zrobić w miarę zadowalające zdjęcia podchodziła do tego 3 razy, zresztą do 3x sztuka ;)



 .biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...