poniedziałek, 31 października 2011

bubel, który z bólem trzeba było zuzyc

Miałam jeszcze to nieszczęście, że zakupiłam go na allegro. Męczyłam się z nim prawie rok, a rok temu jeszcze na naszych drogeryjnych półkach brakowało takich cudeniek jak suche szampony, lub były w zawyżonych cenach. Zakup za ok 10zł. 

 

Laur chyba od konsumenta nie używającego tego produktu ;)
 


Plusów w nim ja nie zauważyłam, może poza jednym - przyjemnie pachnie :) ale w suchym szamponie nie o to chodzi ;)

Zatem co do minusów :D:D:D 

- nie spełnia swojego zadania, przy próbie odświeżenia włosów nie daje sobie rady, włosy na krótką chwilę stają się w lepszej kondycji
- wyjątkowo podrażniał moją skórę, uczucie swędzenia po aplikacji było nie przyjemne
-działał jedynie w przypadku kiedy to rano umyłam głowę i potrzebowałam wieczorem je bardziej unieść

Szczerze mówiąc nie ma się co nad nim za bardzo rozwodzić. Nie sprawdził się nie tylko u mnie. Nie polecam nawet ta cena nie jest warta ryzyka, mamy już w PL w czym wybierać, więc nie ma co cudować ;)
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...