czwartek, 20 października 2011

o Bozonarodzeniowym metaliku :)

Przedstawiam metaliczny lakier od firmy QUIZ seria SAFARI TRENDY COLORS nr 30. Kolor w buteleczce nie zachwycił mnie, wręcz prawie do siebie zniechęcił. Jednak stwierdziłam, że trzeba spróbować. I to co ukazało się na moich paznokciach nie co mnie zdziwiło, lakier iście świąteczny, kojarzy mi się z bombkami jakie wiszą w moim rodzinnym domu na choince. Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach, jest to głęboka czerwień wpadająca w bordo ze złotym połyskiem. Jak dla mnie kolor śliczny idealny na złotą jesień, nie mówiąc o świętach, z którymi mi się kojarzy. Zdjęcia robione na drugi dzień od aplikacji, niestety już widać starcie na końcówkach jednak jest to standardowe dla tych lakierów. Jestem przyzwyczajona do dość słabej trwałości na moich paznokciach. Idealny dla miłośniczek metalików, i ciepłych kolorów.



z lampą:


naturalne oświetlenie:




p.s. nie lubię robić zdjęć metalicznym lakierom bo wiem, że to nie do końca mi wychodzi ;)

.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...