środa, 19 października 2011

Tag :)



Zasady:

1. Napisz, kto przyznał Ci nagrodę

Natalia  malowanalala88 Ewu bardzo Wam dziękuję ;*

2. Napisz 7 przypadkowych faktów o sobie

3. Nominuj 15 blogerek

.

1. W wolnych chwilach tworzę biżuterię, choć ostatnio trochę się rozleniwiłam, jednak bardzo to lubię i mnie to zawsze odstresuje :)

2. Uzależniona od muzyki i programów muzycznych, nie potrafię spokojnie obejrzeć czegokolwiek bez 'przepstrykania' wszystkich programów muzycznych

3. Jestem pielęgniarką, chwilowo nie pracującą stricte w swoim zawodzie

4. Uzależniona od czekolady, w czasie przed okresowym wszystko mogę zrobić aby ją zdobyć :D

5. Trudno jest mi zrobić niespodziankę, zazwyczaj niechcący wszystko odkrywam i dowiaduję się i wszystko jest zepsute

6. Lubię wszystko wiedzieć, zazwyczaj zaprzątam sobie głowę rzeczami nieistotnymi jednak dla mnie teoretycznie bardzo ważnymi, chodzący program TV, kalendarz okazjonalny, informacja całodobowa :)

7.Uzależniona od zdjęć każda ważniejsza chwila musi być uwieczniona.

TAGuję wszystkie dziewczyny chętne do zabawy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...