wtorek, 9 kwietnia 2013

Zakupy w nagrode ! :)

Komputer cudem powstał. Złote rączki TŻ potrafią zdziałać cuda. Ja już byłam w rozsypce i kalkulowałam ile to trzeba będzie wydobyć zaskórniaków, a on wziął rozkręcił - szuru buru tu i tam, tu dmuchną tam coś po dociskał , ciut przewietrzył i laptok śmiga jak ta lala :). Chyba Wasze kciuki pod poprzednim postem i dobre słowo pomogły. Dziękuję!! 

Jak kamień z serca spadł (oby tylko takie problemy miewać) to w nagrodę i bez wyrzutów sumienia poszłam na malućkie zakupy - co by zbyt wielkiej nadwyżki nie było w portfelu. Przy okazji pokazuję małe zakupy z e-naturalne, które dopiero co do mnie dotarły. 

Głównym celem zakupów, a początkowo poszukiwań było znalezienie kremu z Miraculum - dlaczego akurat tego? Ponieważ jeżeli jeszcze nie czytałyście zapraszam do Angel - Kobieta wpadła na pomysł zacnej akcji, której baner wisi u mnie na boku :) - klikamy i czytamy klik i zabieramy się poszukiwanie pereł wśród polskich kosmetyków!!. 

Co do samych poszukiwań byłam w szoku, że tak łatwo poszło - nie wiedziałam gdzie szukać, powiem tak - nigdy ta firma nie rzuciła mi się w oczy - ok Panią Walewską widywałam. Krem znalazłam na półce w Naturze, ku memu zaskoczeniu nawet był wybór - niewielki ale był. Zakupiłam, jak będzie się sprawować - zobaczymy. W naturze do koszyka wpadła 'odżywka' do rzęs i brwi i wg mnie śliczny brokatowy topper.



Po metodzie 1:1 moje rzęsy pieją do odżywienia - kusi mnie Revitalash, jednak cena ciut odstrasza dlatego jak na razie padło L'biotice - próbowałam stosować olej rycynowy jednak nie radzę sobie z jego aplikacją i bardzo podrażniam oczy. 

Mleczko od Marion - jeszcze go nie użyłam ale mam wrażenie, że to był zły zakup, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. 

Na e-naturalnie 'wybrałam się'  aby zakupić siostrze peeling enzymatyczny z owoców tropikalnych i przy okazji sobie dobrałam olej arganowy i kwas migdałowy. 

Niby nie wiele, ale jak cieszy :). Podwójna radość bo laptok ozdrowiony, a ja bogatsza o nowe produkty :).

pozdrawiam
.biemi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...