wtorek, 4 września 2012

Duet nie idealny

Lubię używać produktów z jednej linii jednak nie często to praktykuję, ponieważ gdybym chciała  do każdego posiadanego szamponu mieć odżywkę czy też na odwrót to chyba bym stwierdziła, że zaczyna ze mną być nie tak. Jednak w tym przypadku jest para szampon i odżywka z Alterry, oba były w promocji dlatego też razem wylądowały w koszyku. Duo przeznaczone do włosów suchych i znoszonych. Moje włosy do bardzo suchych nie należą natomiast do zniszczonych owszem. Oczekiwałam od tej pary dobrego oczyszczenia i nawilżenia bez większego obciążania. Co otrzymałam o tym niżej. 

Skład szamponu:

 Aqua, Lauryl Glucoside, Sodium Coco Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Lauroyl Sarcosine, Prunus Armeniaca Fruit Extract, Triticum Vulgare Extract, Vitis Vinifera Extract, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrolyzed Wheat Protein, Alcohol, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Cocos Nucifera Oil, Tocopherol, Parfum, Linalool, Geraniol, Citral, Limonene

Skład odżywki:

Aqua, Alcohol, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Myristyl Alcohol, Glycine Soja Oil, Triticum Vulgare Oil, Sodium Lactate, Prunus Armeniaca Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Citric Acid, Lactic Acid, Tartaric Acid, Vitis Vinifera Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Cocos Nucifera Oil, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Parfum, Linalool, Geraniol, Citral, Limonene


Produkty zamknięte w wygodnych prostych opakowaniach, bez większego wymyślania i przesady w kolorach. 




Produkty składem bardzo dobre dla miłośniczek naturalnej pielęgnacji. Nie należę do osób, które są bardzo skoncentrowane na naturze ponieważ silikony w produktach do włosów mi służą, metodą prób i błędów doszłam do tego, że niestety nie mogę postawić na samą naturę ;)

konsystencja obu produktów dość mocno zwarta - odżywka biała - szampon przezroczysty.Odżywka jest jak gęsty krem, natomiast szampon jest porównywalny do żelu - bardzo zbity.



Przez to, że konsystencja jest taka a nie inna nie ułatwia to aplikacji. Największy problem miałam zawsze z szamponem ponieważ lubił 'uciekać' mi z rąk :)

Szampon:

+ skład
+ zapach
+cena 
+ dostępność

- konsystencja
- aplikacja przez to, że jest taki zwarty potrzeba dużo produkty aby dobrze umyć włosy i skórę głowy
- wydajność - wszystko przez konsystencję ;)

-! wysusza!!! - nigdy wcześniej nie miałam łupieżu - a ten szampon spowodował takie spustoszenie na mojej głowie że szok, na początku używania nie zauważyłam tego ponieważ nakładałam odżywkę na skórę głowy i było ok w momencie gdy odżywka lądowała na końcówkach zaczął się mój mały dramat, na początku myślałam, ze co innego mogło mieć wpływ na taki stan rzeczy jednak popatrzyłam co inni na jego temat piszą i niestety nie jestem jedyna 

przez ten fakt produkt staje się dla mnie bublem po którego na pewno nie wrócę

Odżywka:

+ zapach
+ skład
+ dobrze nawilża
+ łatwo się spłukuje
+ włosy po niej miałam miękkie i miłe w dotyku
+ cena
+ dostępność
+ wydajność

- przy zbyt obfitej aplikacji obciąża włosy
- otwór w opakowaniu - trochę za mały w stosunku do konsystencji - trzeba dobrze pocisnąć aby wyszło tyle ile się chce produktu

generalnie tylko dwa minusy ale nie powaliła mnie aż na tyle aby ponownie ją zakupić może przez to, że szampon zawiódł mam takie odczucia

Odżywka bez szału jednak tragedii nie ma, natomiast szampon jest tragedia i nie polecam. 

pozdrawiam 
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...