niedziela, 23 września 2012

Czy to juz ideal ?

Właśnie kiedy jesteśmy zdolne stwierdzić, że produkt którego używamy jest naszym ideałem? Chyba wtedy kiedy nie mamy ochoty szukać innego i na tą chwilę zaspokaja nasze potrzeby. U mnie przeważnie jest problem tego typu, że nawet jeżeli produkt spełnia moje wymaganie w dużej mierze to mimo wszystko szybko mi się nudzi :/ i przez to idąc do sklepu kupuje coś nowego - nie koniecznie dobrego. Jednak w tym przypadku mam nadzieję, że nie spiszę produktu na straty tylko przez to że mi się znudził ;). Produkt - krem do twarzy nad którym od niedawna się rozpływam to - Alterra Krem na dzień aloes do skóry suchej i wrażliwej. Kupiony spontanicznie - latem potrzebowałam kremu dobrze nawilżającego ale nie obciążającego - była promocja zakupiłam :). 

Produkt zamknięty w wygodnej poręcznej tubce - u mnie na plus jest jeszcze kartonik - lubię jak produkt dodatkowo ma kartonik taka kobieca fanaberia ;)




Słów kilka od producenta: 



Skład: 

Aqua - woda
Alcohol - alkohol 
Glycerin - gliceryna
Glycine soja oil - olej sojowy
Cera alba - wosk pszczeli
Glyceryl Stearate Se - Stearynian gliceryny - roślinny emulgator - nawilżacz, wygładzacz
Sorbitan Stearate - emulgator zapewnia odpowiednią konsystencję
Simmondsia Chinensis Oil - olej z jojoba
Butyrospermum Parkii Butter - emolinet, zapychacz
Parfum - zapach 
Rhus Verniciflua Peel Cera - ?
Sodium Citrate - cytrynian sodu, regulator pH
Xanthan Gum - Guma ksantanowa - zapewnia odpowiednią konsystencję
Sucrose Cocoate - emulgator
Bisabolol - składnik olejku z rumianku 
Linalool - substancja zapachowa
Citric Acid - kwas cytrynowy
Prunus Armeniaca Kernel Oil - olej z pestek moreli
Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder - puder z soku liści aloesu
Limonene - składnik kompozycji zapachowych - potencjalny alergen
Tocopherol - antyoksygant 
Geraniol - substancja zapachowa
Helianthus Annuus seed oil - olej słonecznikowy
Citronellol - substancja zapachowa
Citral - substancja zapachowa


Konsystencja zwarta - treściwa



Plusy i minusy

+ nie zapycha mimo iż gliceryna wysoko nie zapchał mnie
+ dobrze nawilża
+ nie obciąża
+ nie uczulił
+ szybko się wchłania
+ dobry pod podkład
+ nie powoduje że moja skóra szybko się błyszczy
+ ładny zapach
+ dobry skład? specem nie jestem ale nie jest najgorzej 
+ skóra po nim jest miła w dotyku (choć przez chwilę po nałożeniu jest lekko lepka)
+ cena - 9/10zł
+ wydajny

- dostępność - tylko Rossmann

i tyle z minusów ;) U mnie tylko tyle jednak czytając opinię na wizazu zdania są podzielone, więc albo ten produkt się kocha albo nienawidzi innej opcji nie ma ;). 

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...