piątek, 22 lutego 2013

Tym razem Biovax mnie zawiodl

Z maskami Biovaxu się bardzo polubiłam - pisałam o nich TU - miałam nadzieję, że z szamponami tudzież szamponem będzie tak samo. Spróbowałam raz - wystarczy - nie mam chęci ponownie po nie sięgać. W moim przypadku całkowity niewypał - produkt jedyne czym mnie do siebie przyciągał to zapach.

Produkt zapakowany w prostym plastikowym opakowaniu - zakupując go otrzymujemy szampon w dodatkowym kartoniku


SKŁAD: AQUA, SODIUM COCOAMPHOACETATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, ACRYLATES COPOLYMER, COCO-GLUCOSIDE, COCAMIDE DEA, COCAMIDOPROPYLAMINE OXIDE, HYDROLYZED MILK PROTEIN (AND) LACTOSE, POLYQUATERNIUM-22, ALLANTOIN, LAWSONIA INERMIS EXTRACT, GLYCERIN, DICAPRYLYL ETHER (AND) LAURYL ALCOHOL, TRIMETHYLSILYLAMODIMETHICONE (AND) C11-15 PARETH-5 (AND) C11-15 PARETH-9, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER (AND) COCO-GLUCOSIDE, PARFUM, TETRASODIUM EDTA, CITRIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL (AND) ETHYLHEXYLGLYCERIN, METHYLISOTHIAZOLINONE, POTASSIUM SORBATE, HEXYL CINNAMAL


+ zapach - delikatny przyjemny - jak mleczno-śmietankowy budyń 
+ przyjemny skład
+dość dobrze się pieni

- bardzo nie wydajny - potrzeba sporo produktu aby umyć włosy
- za  ok 16 zł - dostajemy 200ml produktu, który fiku miku i go już nie ma
- bardzo obciąża włosy
- po myciu - wysuszeniu włosów - wrażenie jakby włosy były lekko 'liźnięte' wodą
- bardzo plącze włosy 
- brak uczucia oczyszczenia
- dostępność - głównie SuperPharm - tam można czatować na promocje - w normalnych aptekach ceny są wyższe

Moim zdaniem szkoda zachodu - spróbowałam zakupiłam i na kolejny raz mam ostudzony zapał. Mimo tego moja sympatia do ich masek pozostaje niezmienna ;) wydaje mi się, że nie zawsze można mieć wszystko dobre od jednej firmy :). 

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...