wtorek, 19 lutego 2013

gume zuje, zuje gume czyli nowa przesylka zawitala w me progi

Chodzi o to, że dziś do mnie przybyła paczka z gumami. Z takimi magicznymi gumami, które mają powstrzymać chęć podjadania.Jako, że ostatnimi czasy w moim zasobie słownictwa w stosunku do jedzenia nie ma słowa - NIE - tylko jedynie - TAK na wszystkie grzeszne smakołyki ;) jestem mega ciekawa jak to będzie. Chciałam zacząć od jutra tak na spokojnie żucie nowych gum - ale nie byłabym sobą jakbym nie przeżuła choć jednej - powiem tak - jest nieźle bo jest słodko :) ale jak 'wyżuję' wszystkie to dam znać czy gra jest warta zachodu :). 


przy okazji żujących się gum - dostałam jeszcze rzemykową bransoletkę z by ilo
 


Cały zestaw otrzymałam dzięki uprzejmości firmy Flywheel - Pani Joannie dziękuję za dobry kontakt. 


p.s. czy któraś z Was zagęszczała rzęsy 1:1? jakie macie doświadczenia ?

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...