sobota, 16 lutego 2013

Radical - wzmacnia czy tez nie wzmacnia - czyli slow kilka o pewnej mgielce.

Ponad dwa lata temu zmagałam się z ponad programowym wypadaniem włosów. Był to czas nieprzyjemny i stresujący. Mogę stwierdzić, że od tamtego momentu powoli zaczęłam się zastanawiać co i jak nakładam na włosy. Efekty na początku były różne. Wtedy też pierwszy raz miałam styczność z mgiełką z serii Radical - wtedy też nakładałam na włosy co się da i szczerze mówiąc z tamtego okresu ciężko mi określić jakie ona miała działanie - jednak drugi raz po nią sięgnęłam przy okazji BlogBoxów ponieważ wtedy została mi ona podarowana. Byłam bardzo ciekawa jak będzie się zachowywać na włosach w miarę ogarniętych i unormowanych ;).  Stosowanie jej w miarę możliwości było systematyczne :) 
Technicznie - produkt umieszczony w prostym plastikowym opakowaniu z atomizerem, ułatwiającym aplikację - w końcu to mgiełka więc musi być mgła, a jak ;). 



Skład:
Aqua, Alcohol Denat., Cetrimonium Chloride, Equisetum Arvense Extract, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Laureth-10, Polyquaternium 20, PEG - 25 Paba, Panthenol, Cameliaa Sinensis, Parfum, Hexyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropional, Citronello, Linalool.

Plusy:

+ nie obciąża włosów
+ nie powoduje nadmiernego przetłuszczania się włosów
+ aplikacja - atomizer dobrze mgli
+ przyjemny ziołowy zapach
+ cena ok 10-12zł
+ dostępność - prawie w każdej drogerii ją spotkamy
+ zapach

To by było na tyle zalet. Produkt z moich obserwacji całkowicie neutralny dla moich włosów przy  codziennym stosowaniu nie zaobserwowałam niczego. 
Włosy nie stały się:
bardziej miękkie/szorstkie
bardziej matowe/błyszczące
Nie zauważyłam poprawy związanej z gubieniem włosów. Tyle co było włosów na szczotce tyle było cały czas mimo stosowania mgiełki. W moim przypadku produkt niestety okazał się zbędny. Na szczęście nie zaszkodził. Jednak alkohol na drugim miejscu wg mnie nie stawia produktu w dobrym świetle. Ja osobiście powiedziałabym, że nie warto zachodu i lepiej poszukać czegoś innego - sama nie miałam jeszcze dobrej w mym odczuciu mgiełki. 

A jakie jest Wasze doświadczenie z mgiełkami do włosów??

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...