poniedziałek, 18 lutego 2013

Maska z BingoSpa po raz drugi

Jako, że z szamponem z BingoSpa się bardzo nie polubiłam KLIK, a z jedną z masek miałam od początku dobry kontakt ;) KLIK, naturalne było to, że zakupiłam kolejną ich maskę. Tym razem padło na produkt zawierający spirulinę oraz keratynę. Liczyłam na dobre odżywienie z racji spiruliny i dobre wzmocnie z racji keratuny;) 
Produkt zamknięty w dużym plastikowym słoju o dość dobrze zbitej konsystencji. Konsystencję mogę porównać do biedronkowych maseł tych co w swojej serii miały np Afrykę ;). 




Skład
Aqua, 1 Heksadecanol 1 Octadecanol (miksture), Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Hydrolyzed Keratin, Glycerin, Aqua, Fucus Vesiculosus Extract, Enteromorpha Compressa Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Undaria Pinnatifida Extract, Lithothamniom Calcareum Extract, Parfum, Citric Acid, Methyl Paraben, Sodium Benzoate, Ethyl Paraben. 

Produkt stosowałam głównie jak odżywkę przy każdym myciu włosów nakładałam ją na ok 3/4 długości na ok 1 do 3 min i zmywałam. Rzadko kiedy stosowałam jak zaleca producent czyli nałożyć na całą długość włosów oraz wetrzeć w skórę głowy i pozostawić na ok 5-10min. Stosowałam w ten a nie inny sposób ponieważ tak najlepiej wpływała na moje włosy.

+ nie obciąża włosów
+ pojemność 
+ cana ok 7-9zł za pojemność pół kilograma :)
+ przyjemny zapach
+ konsystencja wystarczająco zwarta
+ łatwa aplikacja
+ dość wydajna - wiadomo, że jeżeli bym ją nakładała na całą długość włosów to by było inaczej jednak produkt ma dobrą cenę i to i tak by nie było minusem ;)

+/- nie nawilża wystarczająco dobrze - jednak dzięki temu ani razu nie udało mi się z nią przedobrzyć ;)
+/- nie daje spektakularnych efektów 

- przy stosowaniu jej jako maski do włosów - moje włosy się buntowały ponieważ bardzo się elektryzowały, a jeżeli się elektryzowały to przez to bardzo szybko się przetłuszczały
- dostępność - strona www - i małe sklepy osiedlowe lub niektóre supermarkety ja np. zaopatruję się w bigo w E'Leclercu

Produkt nie polecany prze zemnie ale również nie odradzany. Nie jest to produkt znienawidzony, jednak jeżeli potrzebuję odżywienia nie sięgam po niego w pierwszej kolejności. Po prostu wiem, że są lepsze nie tyle co maski a nawet same odżywki :). 

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...