wtorek, 27 marca 2012

O nim sie mowi ... bede mowic i ja

Dziś jeszcze nie całkiem konkretnie, ponieważ dopiero dziś się na niego ostatecznie zdecydowałam, a piszę o podkładzie Rimmel Match Perfection. Dość długo zbierałam się z jego zakupem, trochę czekałam na promocję a trochę nie jestem do niego przekonana, ale jako że mój podkład z Cartrice się kończy a pisałam o nim TU to chciałam spróbować czegoś nowego. Miałam chęć na skorzystanie z promocji w Sephorze ale tamte podkłady totalnie mnie nie przekonują, wypróbowałam i zakończyło się to totalną klapą. 
A,że w SuperPharm od wczoraj do jutra jest promocja -30% na wszystko nazwane przez nich 'cały makijaż' - oferta dla posiadaczy karty więc dziewczyny jak macie na coś ochotę to jeszcze jutro macie czas:D:D:D, zakupiłam dziś ten podkład za dokładnie 20,29gr :D:D:D tak tanio jeszcze go nie widziałam więc jestem z siebie dumna. 



Metodą prób padło na kolor najjaśniejszy 100 Ivory - jednak wcale on taki jasny nie jest... 


i tak od jutra zaczynam się nim maziać :D zobaczymy co z tego będzie :), Wy go miałyście?? Przy okazji już w połowie skompletowałam BLOGBOXA, ale o tym to csiiii cho sza ;) 

.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...