poniedziałek, 5 marca 2012

Suchy szampon po raz trzeci :)

Po raz trzeci ponieważ to jest trzeci suchy szampon, o którym piszę jak również trzecie opakowanie jakie zużyłam tego produktu. Ubolewam, że w rozsądnym przedziale cenowym nie mamy zbyt dużego wyboru w suchych szamponach na naszym rynku. Na początku jak jeszcze w sklepach nie było suchych szamponów - zamawiałam je przez allegro i jak dobrze pamiętam wtedy to wychodziło trochę taniej niż ma to miejsce w Rossmannie. Nie wiem jak u Was, ale to jest mój niezbędnik. Moje włosy mają to do siebie, że bardzo szybko tracą swoją świeżość i na całe szczęście ktoś wymyślił suche szampony, które mnie ratują bardzo często. Nie zauważyłam aby to miało negatywny wpływ na kondycję moich włosów. 

Co do samego produktu, jest on zamknięty w typowym opakowaniu 







Szampon jest łatwy w użyciu, wystarczy w sumie niewielka ilość rozpylona w odległości ok 20cm, aby dać zadowalający efekt. Wystarczy spryskać włosy u nasady i po paru minutach wyczesać produkt. Włosy są odświeżone, nie obciążone, i nie posklejane. Zapach też jest powiedzmy nawet ładny, dość chemiczny, ale do przeżycia ;). 
Ja go osobiście bardzo polecam, jednak jest jeden minus. Jak miałam baaardzo jasne włosy on mnie nie dotyczył, natomiast teraz powróciłam do natury i moje włosy są w kolorze średnio ciemnego blondu, a szampon jest w postaci sproszkowanego białego aerozolu. Po zaaplikowaniu wyglądam jakbym osiwiała ;) jednak wystarczy dobrze wszystko wyczesać i jest ok, ale mam wrażenie, że u ciemnowłosych to nie wystarczy i bardziej trzeba będzie się namęczyć. 

Dużym plusem jest cena - dzięki, której dużo nie ryzykujemy aby wypróbować produkt. Koszt ok 17zł w Rossmannie i dość często jest na niego promocja i zakupu dokonamy za ok 13zł. Twierdzę, że jest wydajny, nie potrzeba dużo produktu aby odświeżyć całość włosów. Z trzech szamponów jakie używałam ten jest zdecydowanie najlepszy, niestety właśnie mi się skończył i obecnie próbuję wykończyć ten który mam z Oriflame i już czuję, że to będzie dość trudne bo szału nie ma a pisałam o nim TU
Mam dużą chęć na wypróbowanie jeszcze Syoss, ale wiele negatywnych opinii nieco mnie zniechęca, ale jak nie wypróbuję to się nie przekonam :) 

A u Was jak jest z suchymi szamponami? Są obecne? Czy uważacie je za zbędny gadżet? 

.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...