sobota, 3 marca 2012

Grzeszny TAG

Do zabawy zostałam wciągnięta przez Quadraturaqua za co bardzo dziękuję 









Moich 7 grzechów głównych



Zasady:
1. Odpowiedz na 7 pytań.
2. Utwórz osobny post na blogu z informacją kto Cię otagował.
3. Przekaż zabawę i zasady 5 innym bloggerkom.

Zaczynamy !!!

1. CHCIWOŚĆNajdroższy kosmetyk jaki kupiłaś. Najtańszy kosmetyk jaki posiadasz.

Najdroższym kosmetykiem jakim kupiłam/kupowałam poza perfumami :) były tusze do rzęs, swego czasu byłam skłonna wydać sporo byleby działał cuda - teraz już z tego wyrosłam i zaspokajają mnie tusze z niższej półki cenowej. 


Najtańszym kosmetykiem jakim kupiłam - obecnie jest maseczka z AVA

2. GNIEWKtórych kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

Nienawidzę kosmetyków, które w obietnicy producenta mają ułatwić nam życie a w rzeczywistości jest odwrotnie, moim odwiecznym problemem jest podkład - wiele razy się sparzyłam mimo że używam to nie lubię tego etapu makijażu, 



Uwielbiam kosmetyki łatwe w użyciu :) np. kremy tonujące - latem niezastąpione
Nie mam produktów które jakoś trudno dostać staram się korzystać z tego co jest w drogeriach ogólnodostępne - ale fakt jak chciałam kupić olej SESA to trochę musiałam się naczekać aby go wreszcie dostać ;)

3. OBŻARSTWOJakie produkty kosmetyczne są wedlug Ciebie najpyszniejsze?

Żele pod prysznic - uwielbiam wybierać taki którego zapach jest intensywny, czasem to będzie wanilia, a obecnie mam dwa, jeden truskawkowy drugi mandarynkowy istna rozkosz.

4. LENISTWOKtórych produktow nie używasz z lenistwa?

To zależy, czasem jest to balsam, czasem olej do włosów, u mnie to przychodzi fazami, zależy na co w danej chwili mam zajawkę to w tym jestem mega systematyczna, później się to zmienia i co innego jest u mnie na topie, obecnie bardzo się ociągam z używaniem kremu to stóp. 

5. DUMAKtóre kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?

Tusz do rzęs - bez niego ani rusz

6. POŻĄDANIEJakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?

Dobrze zbudowany-chuchro odpada ;) , ładny uśmiech, silne dłonie, ładny zapach - a tak na marginesie mam swój ideał ;)

7. ZAZDROŚĆJakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?


Ogólnie boję się prezentów kosmetycznych - choć sama takowe sprawiam innym - tak na prawdę najlepsze i najbardziej trafione zawsze są cienie do powiek :)


Zapraszam wszystkie chętne dziewczyny do zabawy :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...