piątek, 16 marca 2012

Tag Musze to miec!!

TAG: MUSZĘ TO MIEĆ! 

 Zasady:


  1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
  2. Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.
  3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
  4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
  5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.
1. Zostałam otagowana przez  SachiyoSakurai za co bardzo dziękuję

 

1. Szampony i odżywki z BingoSpa - tyle dobrego o nich przeczytałam, że muszę je mieć cena i jakość bardzo mnie do nich przekonują - nic do stracenia, a jak wiele mogę zyskać :D:D:D


2. Cienie Inglot, ich nigdy nie jest za wiele :) 


3. Baza pod cienie KOBO - moje obecne są na wykończeniu i trzeba wypróbować czegoś nowego:) 


4. Żel Hialuronowy - magia blogów i YT działa - też chcę się przekonać na własnej skórze jak działa, ma być cud to trzeba sprawdzić :) 

5. TT do torebki :) - jest na mojej chciejoliście ale chyba poczekam z tym do urodzin ;) bo już jedną TT sobie sama zakupiłam i na kolejną trochę szkoda :) 


Do zabawy zapraszam: 


i całą część blogosfery która ma chęć zabawy tym Tagiem :)
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...