wtorek, 10 kwietnia 2012

BLOGBOX - mam i ja :)

W końcu mam i ja :) - po niewielkich perturbacjach dotarł i do mnie :) 

Jeżeli ktoś się jeszcze uchował i nie słyszał o całej akcji to wspomnę, że Matką BLOGBOX'ów jest niezastąpiona OBSESSION :) 

Całą ideę tych właśnie boxów znajdziecie TU

Jest to moja druga edycja i nie zamierzam rezygnować z dalszych oczywiście jeżeli Matka się nie podda i nie stwierdzi, że ma dość ogarniania niedobitków. 

Nie przedłużając swojego BLOGBOXA otrzyłam od ...... :) Marleny

a jego zawartość to: 


Bardzo dziękuję - będę prowadzić dzielną walkę z nieprzyjacielem a to duo na pewno w tym pomoże plus silikonowa baza pod makijaż - sezon weselny rozpoczęty więc nie ma nic lepszego :) 

Już mogę zdradzić komu ja komponowałam BLOGBOXA ponieważ dotarł i cieszy nabywczynię którą jest Agi z bloga - http://agicosmoholic.blogspot.com/

a zawartość boxa TU

a jak u pozostałych uczestniczek zabawy - BLOGBOXY dotarły??? :)
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...