sobota, 28 kwietnia 2012

TAG 11 PYTAN

Nowy TAG do mnie przywędrował,
 bardzo przyjemny i ciekawy 
coś innego i dużo ciekawszego niż dotychczas :) 

zapraszam do zabawy:


jak również te dziewczyny które wyrażają chęć wzięcia udziału w zabawie i odpowiedzeniu na moje 11 pytań zapraszam do zabawy :)



Zasady:

1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście
( tak jak na blogu (EyeGraffiti)
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.






Moje odpowiedzi na pytania od: Kolorowy Pieprz :)

1. Co mogłabyś jeść bez opamiętania, a czego nie tkniesz?

Bez opamiętania jem czekoladę - nie potrafię i nie chcę sobie jej odmawiać za dużo przyjemności mi to sprawia, w każdych ilościach o każdej porze - jeżeli ktoś mnie częstuje to tylko mnie rozdrażnia i pobudza do dalszego pochłaniania większych ilości

Nie tykam i nie tknę (choć z nadzieją czekam na moment kiedy z tego 'wyrosnę') - ryb, nie jem nie lubię nie znoszę, jak czuję zapach ryb odechciewa mi się jeść, obrzydzają mnie, mimo że są zdrowe nie akceptuję ich zarówno na talerzu jak i w akwarium - bo wiecie jak rybki mają w akwarium pływając od boku do boku?? płynie sobie taka na jeden bok i myśli o jej jak tu pięknie jeszcze tu nigdy nie byłam potem wraca skąd przypłynęła i myśli no nie tu jest jeszcze piękniej jak mogłam wcześniej tego nie zauważyć i tak non  stop - taka moja dygresja co do ryb ;)

2. Czego się brzydzisz i na samą myśl, by to dotknąć- masz gęsią skórkę?

ryb ;)

3. Twój największy kompleks?

nos :)

4. Z czego w życiu jesteś najbardziej dumna?

wbrew pozorom jestem dumna z tego, że jestem pielęgniarką - mimo, że nie pracuję przy łóżku pacjenta to uważam że moja praca jest przydatna

5. Do której celebrytki chciałabyś być podobna?

do żadnej - one mogły by być podobne do mnie

6. Jaka była najcenniejsza (również sentymentalnie) rzecz, którą zgubiłaś?

zawieszka motylek z bursztynów - która symbolizowała jedną z najważniejszych chwil w moim życiu od 3 lat skrycie wierzę że jeszcze się znajdzie 

7. Zapach, którego nienawidzisz?

zapachu ryb - monotematycznie wiem, ale tak jest ;)

8. Na bezludną wyspę zabierzesz: 100 przedmiotów czy 1 osobę?

1 osobę bo ona zrobi mi te 100 przedmiotów :)

 9. Najgorsza książka i film z jakim miałaś do czynienia:)?

film -> sala samobójców
książka -> Jonathan Carroll Białe jabłka

10. Paryż samotnie, czy survival w Bieszczadach z mamą:)?

Paryż samotnie

11. Czy mnie lubisz i dlaczego tak? :P

cóż za wyrachowanie ;) - lubię a jak nie lubić osoby która o mnie pamięta :)

Moje odpowiedzi na pytania od Agi

1. Jeden kosmetyk, który zabrałabym na bezludną wyspę to......

- szampon



2. Gdy stłucze mi się nowo kupiony flakon perfum  to.......


swoich własnych nigdy nie stłukłam - raz stłukłam świeżo zakupione perfumy mamy i było ciężko ;)


3. Kosmetyk Twojego życia to......


nie posiadam


4. Zabieg kosmetyczny, na który NIGDY się nie zgodzę to.......


chyba nie ma takiego, nigdy nie mów nigdy ;)




5. Grzech kosmetyczny, który zdarzyło Ci się popełnić to......


brak demakijażu przed snem 



6. Czy zmusiłabyś swojego faceta, który używa tylko mydła do używania czegoś więcej ?


zdecydowanie tak



7.  Makijaż kolorowy latem czy brak mejkapu ? .....


brak mejkapu :)




8. Czy chodzisz do kosmetyczki ? Jeśli tak, to jaki jest Twój ulubiony zabieg, a jeśli nie- to dlaczego?


nie chodzę - uważam, że jestem samowystarczalna w tej kwestii, wolę swoje fundusze inaczej spożytkować


9. Ile czasu zajmuje Ci Twój poranny mejkap ? A ile wieczorowy ?


rano - zależy ile mam czasu ale zazwyczaj od 5 do 15 min, wieczorowy - również zależy od dyspozycji czasowych, jak mam luksus czasowy to mogą siedzieć i siedzieć i się maziać a jak czasu nie ma to 5/10 min i jestem gotowa :)



10. Kosmetyk, którego zapach lubisz najbardziej (oprócz kategorii-perfumy)...


obecnie truskawkowy żel pod prysznic z Arko



11. Kosmetyk, którego zapachu nie możesz znieść.....


oleju Amla - dla mnie nie do strawienia :/



Moje pytania:

1. W spodniach czy w sukience idziesz przez świat?
2. Dokończ zdanie.. Gotowanie jest dla mnie ....
3. Szalone wakacje z paczką przyjaciół czy szalone wakacje tylko we dwoje?
4. Książka która wywarła na mnie największe wrażenie to .... ?
5. Oczy, usta czy policzki? Co wg Ciebie trzeba przede wszystkim podkreślać w czasie wykonywania makijażu?
6. Piosenka która kojarzy Ci się z dzieciństwem?
7. Domek z ogródkiem czy przytulne mieszkanie w bloku?
8. Tradycyjna książka czy ebook ?
9. Czy lubisz być fotografowana?
10. U mężczyzn -  lubię/cenię/szanuję :) 
11. Gdybyś miała wybrać się w swoją ostatnią w życiu podróż to pojechałabyś do .... 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...