wtorek, 6 listopada 2012

Alterra - Krem do mycia twarzy

Po raz pierwszy znalazłam produkt do mycia twarzy, który mnie zachwycił, o którym pomyślałam, że mógłby u mnie zagościć na dłużej niż jedno opakowanie. Zresztą chyba nigdy mi się nie zdarzyło kupić dwa razy tego same żelu do mycia twarzy bo zawsze było jakieś tam ale albo było coś nowego co chwiałam wypróbować. I tak znajduję swój Hit a źli ludzie mi go wycofują???? Proszę napiszcie, że to nie prawda, że to co piszą dziewczyny to kłamstwo plisss ;). CZY NAPRAWDĘ WYCOFALI KREM DO MYCIA TWARZY Z ALTERRY???? Wiadomość o odżywce z Isany tak mną nie wstrząsnęła jak wiadomość o tym kremie ;(. Jeżeli ktoś jeszcze nie próbował a możliwość kupić - to niech się nie waha ;). A dlaczego to zaraz o tym napiszę. Produkt zamknięty w łatwej do użytku tubie. Ładne proste opakowanie.




 Skład : 

Aqua, Coco Glucoside, Glycerin, Alcohol*, Glycine Soja Oil*, Olea Europaea Oil*, Xanthan Gum, Caprylic/Capric Triglyceride, Rosa Canina Oil*, Vitis Vinifera Oil, Rosa Canina Fruit Extract*, Vitis Vinifera Fruit Extract*, Sodium Cocoyl Glutamate, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cetearyl Sulfate, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum**, Limonene**, Citronellol**, Linallol**, Citral**.
*składniki pochodzące z upraw ekologicznych.
**naturalne olejki eteryczne. (zapożyczone z wizaz.pl) 

 Plusy i minusy 

+ nie ma uczucia przesuszenia po użyciu
+ dobrze oczyszcza - ja to czuję że jest dobrze i czysto 
+ nie zapycha mimo że gliceryna dość wysoko
+ nie powoduje powstawania nowych nieprzyjaciół
+ bardzo dobrze zmywa makijaż - przy nim nie używałam niczego dodatkowego do demakijażu
+ lekka konsystencja (taki trochę rozwodniony krem) 
+ przy nim moja cera weszła w stan równowagi nie cudowała nawet w trudne dni
+ wygodne opakowanie
+ zapach - lubię ziołowe produkty
+ łatwo się zmywa - ja go używałam jak normalnego żelu nakładam i zmywam wodą
+ skład - przyjazny dla otoczenia ;)
+ cena 9zł w promocji poniżej 8zł

- wydajność - baaardzo szybko sięgam w nim dna ok 1 do 1,5 mc 
- DOSTĘPNOŚĆ!!!! ;( podobno wycofany (dziś jadę na poszukiwania)

Jest to produkt, który bardzo polubiłam za działanie, konsystencję, cenę - za wszystko po prostu produkt do mycia twarzy idealny dla mojej twarzy idealny. 

Ehh. 
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...