czwartek, 22 listopada 2012

Macie nadwyzke w portfelu - rossmann temu zaradzi czyli -40%

To że reklama dźwignią handlu to wiadomo nie od dziś - ale, że jakakolwiek obniżka cen daje mocno w dekiel to już trzeba na własnej skórze odczuć ;). 
O tym, że w rossmannie - 40% na kolorówkę jest od dziś to chyba już tylko ksiądz z ambony nie ogłaszał :). Poszłam i ja - tylko popatrzeć może trochę pomyśleć - przy okazji kupić siostrze podkład. Jak już dotarłam i przekalkulowałam to sama wyszłam cięższa o nowy podkład MF i róż :). Reszta dla siostry :)



Po prostu nie wiesz co z kasą zrobić idź tam i bądź kuszona - czysta kalkulacja nas zmusza do zakupów ;).
Wy też się skusiłyście? 
Używała któraś z Was tych wkładek? wyglądają zachęcająco - jednak czy będzie w tym wygodnie? 

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...