poniedziałek, 5 listopada 2012

Musialam i ja Eliksir od Wibo

Pod nawałem wszystkich pozytywów musiałam i ja wpaść w szpony i zakupić cudaka z Wibo. Nie wiem jak się sprawuje bo to świeży nabytek, dziś po pracy poszłam wypatrzyłam i kupiłam i polubiłam od pierwszego nałożenia. Tak miałam z Celią i to był strzał w dziesiątkę - myślę, że z tą też się polubimy ;) Po naocznym obejrzeniu pomadek padło na nr 6 lekki różowy kolor, nie krzyczy 'jestem na ustach' spokojny lekko 'przydymiony' idealny dla mnie zresztą co tu dużo pisać tak to wygląda.


 


Opakowanie w odróżnieniu od większości mi się podoba jak się mu nie przyglądamy z bliska to jest ładne ;) jednak mam wrażenie że jakość jego jest dość kiepska no ale czego my oczekujemy za 8zł?? 
i kolor niestety w rzeczywistości jest tak pomiędzy tym co na ustach widzicie a tym co na ręce ale bardziej taki różowiasty jest jak na ustach :)
bonusik ;)
muuuak ;)


pozdrawiam
.biemi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...