wtorek, 27 listopada 2012

Chwilowa niemoc i dogrywka z - 40%

Drugi tydzień się zaczął, w którym od początku nie ogarniam ;) ani siebie ani otoczenia - nie moc, nie 'doczas', nie wszystko ;)
i zdecydowanie jest za ciemno na zewnątrz - nie lubię tego. 
Jednak aby nie było tylko na nie to miałam kolejne podejście w rossie, bo ja wolę tak na raty ;) w tedy mniej  boli.
(jeszcze do jutra można grzeszyć w R.)
 puder nr 01, lakier biały MS do frencha, MS nr 425 i rimmel 315, cienie wibo 01 i 02

Plus dziś zaliczyłam Anne Kareninę 


odczucie: co autor miał na myśli? - nie wiem - nie zrozumiałam, stwierdziłam, że chcieli dobrze, jednak przedobrzyli - średnia na sali +60 - ale nie jestem pewna czy to też dla tej grupy wiekowej film - może dla mnie zbyt ambitny? nie wiem - nie pojmuję. 

Początek na nie, środek na tak - koniec na nie - chyba faktycznie dopadła mnie 'mocna nie moc'.

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...