wtorek, 13 listopada 2012

Pokaz kotku co masz w srodku

Czyli Tag "Co masz na nocnym stoliku" 
zgapiony u Zoili ale pomysł przywędrował od PieknosciDnia



Zasady:
1.Zamieść znaczek taga i napisz kto Cię otagował

2. Zrób zdjęcie swojego stolika lub tego czego używasz do trzymania rzeczy  i pokaż je na blogu.
3.Opisz jakich kosmetyków używasz ostatnio przed snem
4.Co jeszcze tam trzymasz  ?
5. Przekaż tag 5 blogerkom.

Rzeczy których używam tuż przed snem jest nie wiele - krem do rąk i stóp i wazelina do ust - wszystko używane nie regularne. Jako osoba permanentnie posiadająca katar - oraz bardzo często łapiąca 'coś' - zawsze mam przy łóżku 'zestaw' pierwszej pomocy ;) co by daleko nie szukać. Cała reszta z pielęgnacji wieczornej znajduje się w łazience i tam odczyniam rytuały ;):D:D:D.

Moje nocne centrum dowodzenia prezentuje się tak:





To co jeszcze tam trzymam to książki, leki i to co obecnie jest u mnie na tapecie do przejrzenia bądź przeczytania. Mam okropny nawyk zaczynania książek i nie kończenia ich bo jak pierwsze 20/30 stron nie przypadnie mi do gustu to książka zalega i czeka na lepszy czas ;). Czasem zbyt ambitnie też podchodzę do sprawy - tak jak przy Hannibalu - i kupuję książkę w innym języku - a później ona czeka na większą motywację. Dlatego też przy łóżku nie jednak a kilka pozycji + Hobbit mojego M. który od wielkiego dzwonu weźmie coś papierowego do ręki ;)
A w środku mam - zbyt głośno tykający zegarek - kserówki do przejrzenia na wczoraj, i coś na odstresowanie - plecionka :) i kolejne kropelki jakby poprzednich nie starczyło. 

Ot i to całe moje centrum nocne :). Jestem bardzo ciekawa Waszych nocnych stref :). Nie taguję konkretnie - taguję wszystkie chętne dziewczyny co by nie czuć się bardzo zobligowanym. 
Dobrej Nocy 
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...