niedziela, 24 czerwca 2012

ziola myjace twarz - Fitomed

Żele do mycia twarzy są ze mną prawie od zawsze - czyli od momentu kiedy zaczęły się pojawiać pierwsze niedoskonałości czyli dawno dawno temu. Asortyment w materii żeli do twarzy jest bardzo bogaty. Można przebierać i wybierać, choć z perspektywy składu wiele powinno z nich zostać odrzuconych na samym wstępnie - jednak sama jeszcze do końca nie potrafię eliminować chwastów. Tym razem dzięki uprzejmości firmy Fitomed miałam możliwość wypróbować coś 'lepszego' pod względem składowym. Obecnie u mnie na  tapecie jest Ziołowy żel do mycia twarzy - do cery suchej i wrażliwej. Moja cera taka nie jest, jednak zdecydowałam się na ten produkt ponieważ odkąd słońce bardziej przygrzewa mam problem z przesuszeniem cery w strategicznych miejscach. Stwierdziłam, że żel do cery tłustej by pogorszył sytuację na mej twarzy. Ten okazał się strzałem w dziesiątkę. Mogę śmiało powiedzieć, że nie miałam tak udanego żelu do twarzy od czasów gdy jeszcze w podstawówce używałam żelu Vichy Normaderm. Zabierając się za ten produkt nie miałam wielkich oczekiwań, ponieważ ostatnio po drodze miałam żele, które po prostu myły twarz. Ten jest o mały krok do przodu. 

Strona techniczna produktu :) Żel zamknięty w prostej poręcznej butelce - szata graficzna standardowa dla Fitomedu, jednak zauważyłam zmianę w etykiecie na plus - jest bardziej wytrzymała i wydaje się tak bardziej profesjonalna:) 


zoom na skład


Kilka słów ze strony:
Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, korzenia prawoślazu, owsa, ziela nostrzyka, kwiatostanu lipy.
Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.
Działanie: dzięki obecności wyciągów z ziół powszechnie stosowanych w fitoterapii cery suchej i wrażliwej, żel działa oczyszczająco, osłaniająco i wygładzająco.
Polecany przez dermatologów: do mycia cery suchej i wrażliwej, do zmywania makijażu.


Zestawienie + i -

+ konsystencja - w sam raz
+ aplikacja - nie pieni się zbyt mocno - nie wielka ilość wystarcza aby dobrze umyć twarz
+ bardzo dobrze usuwa makijaż - używając tego żelu nie używam niczego wcześniej do zmywania makijażu
+ nie przesusza skóry
+ nie obciąża
+ delikatny ziołowy zapach
+ wydajny - na zdjęciu ubytek po 1,5 miesiąca
+ pomaga w leczeniu niedoskonałości
+ w dobrych dniach nie potrzebowałam nakładać kremu na twarz bo czułam, że jest wystarczająco nawilżona
+ cena - 9zł

+/-  czas przydatności - obawiam się, że mogę nie zdążyć go zużyć przed jego upływem
+/-  dostępność - wykaz gdzie możemy dostać produkty Fitomedu TU

Minusów brak, chciałam się do czegoś przyczepić ale nie mam do czego ;). Produkt można bez problemu zakupić na stronie producenta KLIK U mnie sprawdził się bardzo dobrze. Mogę go spokojnie polecić dla osób z cerą mieszaną i trochę problematyczną. 

Produkt otrzymałam bezpłatnie, nie ma to jednak wpływu na moją ocenę

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...