wtorek, 19 czerwca 2012

BLOGBOX Trzeci :)

Czekałam i się doczekałam - zawartość BLOGBOXA Trzeciego przeszła moje najśmielsze oczekiwania - powalił mnie z nóg. Podglądałam co dostały inne dziewczyny i się zachwycałam teraz sama mam zachwyt w dłoniach :) 

W sumie dopiero od godziny się nim cieszę bo dopiero wtedy sąsiad z paką zapukał do mych drzwi :D:D:D ominęły mnie kilometrowe kolejki na poczcie jupijaje :D:D:D. Mojego BLOGBOXA stworzyła Karolina z bloga http://korneliowezapiski.blogspot.com/ za co Twórczyni tu na samym wstępie bardzo serdecznie dziękuję. 
Niczego nigdy z tych rzeczy nie miałam, ba nawet nie dotykałam  ;). 

Zapakowane zabezpieczone na medal :)



z jednego pudełka zaraz wyłania się kolejne :)Kiss Kiss Bang Bang ;)



A zawartość wręcz kipi i się do mnie łasi :)



Co ja w nim znalazłam
-ALVERDE olejek do ciała paczula-czarna porzeczka - pachnie achhh 
ALVERDE pomadkę do ust
Balea peeling do ciała koktajl mleczny z cytryną
ALVERDE odżywka/kuracja do włosów suchych
Bielenda oliwkowa maska algowa
ioraz trzy próbki Clareny kremy i sorbet i jedna z Artego szampon

Czyż nie same cuda :)??? Trafione wszystko po same końce :) Tylko dla czego na tych produktach nic po angielsku nie piszą ;) ???? Ja z niemieckim na bakier jestem ale wujek google pomógł i zrozumiałam co dokładanie dostałam ;). 
DZIĘKUJĘ BAAARDZO JESZCZE RAZ 
- Karolinie za cudnego BLOGBOXA i Obssession za organizację :):) 

A mój BLOGBOX chyba jeszcze w drodze :)



czeka na otwarcie :). 
pozdrawiam
.biemi
edit. mój BLOGBOX dotarł do Ani u niej na blogu możecie zajrzeć mu do środka :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...