wtorek, 5 czerwca 2012

moje 3 grosze o . . .

Może i zostało powiedziane już wszystko o tym żelu, jednak nie omieszkam ja również o nim kilka słów naklikać. Uważam, że jest to produkt, który powinien wpaść w ręce każdej miłośniczki żeli do twarzy. Biedronka nas już nie raz zadziwiła jakością produktów tak również jest w przypadku micelarnego żelu do twarzy od BeBeauty. Wygodna tuba, łatwa w otwieraniu, produkt dość zwarty nie wodnisty. 


Mogę się jego czepiać, że nie wydajny, że czasem jak zmywam pełen makijaż to muszę dwa razy aplikować żel na twarz, że trochę więcej trzeba go wycisnąć niż innego żelu - jednak za cenę 5 zł to są żadne wady. Ponieważ po nim cera nie jest nieprzyjemnie napięta. Ładnie pachnie - niektóre dziewczyny doszukały się zapachu pierogów jagodowych ja jednak cały czas nie mogę skojarzyć czym mi on pachnie ale na pewno czymś przyjemnym. Nie przesusza, nie powoduje powstawania wysypu. Dobrze oczyszcza - nie używałam jeszcze innych wersji żeli BeBeauty, ale po dobrym początku z tym na pewno skuszę się na kolejne. Cóż więcej pisać. Polecam i za takie pieniądze warto zaryzykować i spróbować, ja nie czytałam jeszcze takiej całkowicie negatywnej opinii na jego temat :) 
Posiadacie? Używacie? :)

.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...