środa, 13 czerwca 2012

Jedni mowia Tak - ja mowie NIE

Mówię zdecydowane Nie micelowi z Bourjois i nie chodzi o to, że podrażnił/uczulił czy też nie działał. Ten produkt spowodował, że na nowo przestałam lubić zmywać makijaż - za nim poznałam micele nie używałam niczego do demakijażu poza żelem do twarzy. Micele zrewolucjonizowały moją pielęgnację bo zaczęłam zmywać makijaż przed myciem twarzy. On spowodował, że demakijaż na nowo źle mi się kojarzy i jest jak nie miły obowiązek, który trzeba spełnić a się nie chce. Cóż produkt prezentuje się ślicznie - ładne lila opakowanie, ze słodką kuleczką na górze - jednak ja od początku czułam że z kuleczką się nie polubię. 



Na całe moje szczęście spotkałam się już z problem dotyczącym opakowania - więc ze mną wszystko ok ;).  'Wieczko z kuleczką' jest zdecydowanie za małe w stosunku do całego opakowania, co powoduje wielką nie wygodę przy jego otwieraniu. Kolejna rzecz, która mnie drażni to fakt, że bardzo łatwo wylać za dużo produktu, nie raz i nie dwa zdarzyło się iż produkt  w potężnej dawce spływał po palcach. Samo opakowanie tak mnie do niego zniechęciło, że bardzo krytycznie podeszłam do zawartości. A zawartość - płyn jest dla mnie 'zimny' nie aż tak zimny jak mleczka ale nie dość ciepły aby było przyjemnie. Nie znoszę zimnych preparatów, wręcz nie cierpię - wiadomo jakby miał działać cuda to i zmrożony produkt bym używała ;) ale tak to ja dziękuję ale nie ;). Zdarzało się, że przez nieuwagę produkt dostał się do oka - i szczypało mega nie przyjemnie z innymi tak też nie miałam a o tych micelach, których używałam możecie poczytać TU. Co do samego działania, to wcale nie powala - nie rozpuszcza dobrze makijażu przez co nie łatwo jest się go pozbyć. Na moje szczęście dochodzę do dna :D:D:D Nie kupię więcej. Nie jest to bubel, jest to jednak produkt, który nie jest umilaczem ;). 
Dostępny w drogeriach - cena 11-15zł w zależności czy jest promocja :). Nie polecam, jednak wiem, nie jedna z Was go uwielbia - ale nie wszystko jest dla każdego. 

u mnie BLOGBOX skompletowany tylko teraz w co go zapakować ??? za każdym razem mam z tym problem ;) 

pozdrawiam 
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...