sobota, 11 lutego 2012

Obsesja od HEAN w nr 617

Jest to jeden z dwóch lakierów firmy HEAN jakie miałam  przyjemność używać. Dziś pokażę lakier, z którym jestem bardziej na nie niż na tak :). Kolor ładnej dojrzałej śliwki nr 617. Jak dla mnie kolor dobrze wpasowujący się w obecny czas - u mnie ciemne kolory goszczą na pazurach u stóp przez cały rok, więc kolor jak najbardziej mi przypasował i miło mi się go nosiło i będzie nosić :). 

Produkt zamknięty w ładnej i dość zgrabnej buteleczce. 



Nakrętka wygodna w trzymaniu - dobrze 'leży' w dłoni. Jednak jak dla mnie pędzelek ciut za mały, jestem fanką dość dużych pędzli wtedy łatwiej mi wszystkim operować. Większym zarzutów do pędzelka nie mogę mieć poza wielkością - nie gubi włosia - jak to lubią czynić niektóre lakiery z podobnej półki cenowej :) 

A teraz jak to maleństwo się na mnie prezentuje:

zdjęcie zrobione po dwóch dniach od nałożenia - widać już delikatne odpryski jak również lekkie ścieranie na końcówkach - ale nie ma tragedii 



na zdjęciach z lampą błyskową byłam w stanie uchwycić drobinki, które dopiero wtedy mi się ukazały bo patrząc na moje pazurki w świetle dziennym niczego się nie dopatrzyłam :)





Te drobinki jak dla mnie są śliczne - ale ich nie widać tak na sucho - to tak jakby ich nie było. 
A na ostatnim zdjęciu - o zgrozo pokazuję wam na 3 dzień jak reanimowałam trochę swoje pazurki i nałożyłam metaliczny top. Na żywo skórki wyglądały dużo lepiej - aparat kłamie ;) przepraszam za ich stan.


W ten o to sposób czwarty dzień był ostatnim dniem żywotności lakieru na moich pazurach, zaczął odpryskiwać i mogłam go sobie 'zdejmować' płatami. 
Producent nas zapewnia, że niby 5 dni ma przetrwać ... Nie ma szans, nałożony bez bazy bez topa na drugi dzień odpryskuje. U mnie przetrwał 4 dni za sprawą NailTeka i topa 'akrylowa moc' bez tego ani rusz. Prawdą jest to, że lakier bez topa bardzo ładnie się błyszczy tego nie można mu zarzucić. Jednak trwałość akurat tego modelu daje wiele do życzenia - mam wrażenie, że może trafił mi się lekko 'felerna' buteleczka ponieważ drugi lakier z tej serii ma diametralnie inną trwałość. 

Produkt godny uwagi - cena ok 5 zł - więc nie odstrasza a wręcz przyciąga. 
Dostępny w niesieciowych drogeriach, prywatnych sklepach i tu KLIK -gama kolorystyczna bardzo ładna i można wybrać coś dla siebie. 

.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...