czwartek, 23 lutego 2012

Nudno z Wibo

Nudno za sprawą ślicznego koloru lakieru z serii trends NUDE.
Dość długo szukałam ładnego świeżego cielistego koloru, mam dwa bardzo ładne kolory od Wibo z serii Extreme Nails, ale niestety mają już ponad rok i ich żywotność jest na wykończeniu, z chęcią kupiłabym takie same ale ich już nie ma. Na moje szczęście pojawiły 
się cielaczki w serii Express Growth, do której najmniej byłam przekonana ze wszystkich lakierów Wibo - nie wiem dla czego ale jakoś tak one nie przemawiały do mnie, jednak myliłam się całkowicie, ten lakier skradł moje serce całkowicie. 

Mój kolor to nr 396



Prezentacja paznokci :)


zdjęcie wykonane po dwóch dnia od nałożenia :) brak odprysków i końcówki w świetnej formie

Ten cielisty lakier ma odcień lekko wpadający w róż, widać to w buteleczce, często cieliste lakiery wpadają w beż, żółć - ten wg mnie bardzo ładnie wygląda z moimi dłońmi co nie zawsze przy tych kolorach mnie się zdarza. 
Lakier bardzo ładnie i lekko się rozprowadza, nie mam zastrzeżeń ani do konsystencji ani do pędzelka. Tak naprawdę nie mam się do czego przyczepić, całkowicie przypadł mi do gustu. Ja swój mani wzbogaciłam o dodatek w postaci brokatu, żeby nie było za 'nudno'. 
U mnie lakier utrzymał się 5 dni z wierzchnią warstwą Killys Akrylowa moc.
Zakupiony w Rossmannie za niecałe 5zł. 


Jak dla mnie same ochy i achy. Polecam tym co jeszcze nie mają - mam nadzieję, że u każdej sprawdzi się równie 
dobrze jak u mnie :). 

.biemi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...