wtorek, 24 stycznia 2012

wielofunkcyjnosc poplaca - czyli kredko baza bazo kredka?

Produkty wielofunkcyjne są niezastąpione w momentach kiedy się przemieszczamy i są ograniczenia co do rzeczy, które mamy zabrać ze sobą. Produktem wielofunkcyjnym w moim przypadku jest biała kredka z Catrice. Zakupiona tylko w jednym celu - nakładania jej na linię wodną znalazła bardzo praktyczne zastosowanie jako bazy pod cienie. Na wielu blogach znajdują się wpisy o tym, że biała kredka może nam zastąpić bazę, jednak bardzo długo w to nie wierzyłam i trochę się obawiałam aby zaryzykować, że za twarde że tylko zważy że nie pomoże itd itp. Ale spróbowałam i nie pożałowałam, aplikacja nie należy do najprzyjemniejszych jednak nie ma tragedii. 
Co do samego produktu, prezentuje się następująco 





Jeżeli ktoś jest mi wstanie pokazać gdzie ta kredka ma gąbeczkę będzie mistrzem!! Ja do tej pory nie mogę jej odkryć ;) Nie wiem czy skuwka jest pomylona czy co, ale gąbeczki jak nie było tak nie ma ;) 
Kredka zakupiona w Naturze za ok 10zł.

U mnie po aplikacji prezentuje się to tak: nakładana niestarannie bo staranność jest tu nie potrzebna 


+ bardzo ładnie wydobywa kolor cieni - są intensywniejsze 
+ nałożone nie nikną na powiece 
+ żywotność cieni na powiece porównywalna do bazy Virtual
+ poręczna - łatwa aplikacja
+ bardzo dobrze się rozciera wg mnie przy rozcieraniu jest łatwiejsza niż Virtual
+ wielofunkcyjna - zabrana na wyjazd zastąpi bazę, rozjaśni wewnętrzne kąciki oka nałożona pod łukiem brwiowym ładnie podkreśli brew jak również może zastąpić standardową czarną kreskę na ciemnym cieniu wygląda super
+ dostępna w naturach 
+ wydajna - niska cena
+ łatwa w temperowaniu

jedynym minusem jest jednak konsystencja - jest dość twarda choć z drugiej strony jest miękka natomiast przy aplikacji na całą powiekę niestety ją 'czujemy'
nie użyjemy jej jako 'wyrównywacza' kolorytu powieki bo widoczny jest biały nalot

Podsumowując polecam wypróbować - nic się nie traci a można skorzystać niezbędnik podróżnika w minimalistycznej kosmetyczce :)


a Wy używacie białych kredek jako bazy? 
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...