poniedziałek, 2 stycznia 2012

przygoda z szamponem z Fitomedu

Po zawirowaniach Świąteczno - Nowo Rocznych powracam :) 
Z wielką przyjemnością chcę zaprezentować produkt, który na całe szczęście staje się co raz bardziej popularny i co raz lepiej dostępny. Dzięki uprzejmości Pani Moniki otrzymałam do wypróbowania dwa produkty firmy FITOMED w tym Szampon do włosów suchych i normalnych, o którym słów kilka napiszę. 

Na początek coś od producenta:

Działanie:
- zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry,
- zmniejsza lub likwiduje swędzenie skóry,
- zmniejsza łamliwość i wypadanie włosów po zabiegach fryzjerskich,
- przywraca włosom miękkość i witalność.
Polecany przez dermatologów:
- przy alergicznym świądzie skóry,
- w przypadku nadmiernego wypadania włosów na skutek stosowania diet odchudzających, długotrwałego przyjmowania leków oraz częstych zabiegów fryzjerskich.
Szampon jest dobrze tolerowany przez osoby chore na łuszczycę. Nie ściąga skóry głowy i dobrze zmywa maści.
Produkt zamknięty w wygodnej prostej buteleczce, bez żadnych udziwnień - prostota sama w sobie. Na zdjęciu widać moje miesięczne zużycie - przy użytkowaniu produktu co dziennie lub co drugi dzień - podwójna aplikacja na włosy średnio długie. 



Dozownik wygodny w użyciu, otwiera się lekko i bez większych problemów możemy dozować produkt w takich ilościach w jakich chcemy. 


W tym szamponie nie ważne jest to jak jest zapakowany, a istotne jest co to opakowanie zawiera, a wg mnie nie ma się czego wstydzić ponieważ nie zawiera parabenów!


Po przygodzie z ziołowym szamponem z Ziaji nastawiałam, się na trudne przejścia z moimi włosami, jak wiadomo z reguły szampony ziołowe plączą włosy, na dodatek moje po wielu nie miłych przejściach nie są łaskawe i uwielbiają się kołtunić i robić ogólny misz masz na mojej głowie. Z tym szamponem ku wielkiemu zaskoczeniu było inaczej. Włosy bez wielkich rewolucji poddały się dobroczynnemu działaniu szamponu. Jako, że od długiego już czasu toczę walkę z nadmiernym wypadaniem włosów, takie też nadzieje pokładałam w tym produkcie. Po raz kolejny mnie zaskoczył. Sądzę, że produkt w drodze całkowitego przypadku bardzo dobrze wpasował się w potrzeby mojej skóry. Wiadomo włosy wypadają, ale nie tak jak to miało miejsce do niedawna. Ogólnie rzecz biorąc produkt mnie bardzo pozytywnie zaskoczył i skradł moje serce. Z chęcią sięgnę po niego raz.
Przechodząc do technicznej strony szamponu, chcę wspomnieć o tym, że bardzo ładnie i delikatnie pachnie i zapach taki subtelny utrzymuje się na włosach dość długo co pozwala utrzymać efekt świeżości na dłużej. Bardzo spodobała mi się również konsystencja szamponu - nie był zbyt wodnisty. Na zdjęciu widać, że kropla nie robi się płaską plamą po chwili tylko trzyma się 'w ryzach' :)


Zestawienie plusów i minusów układa się następująco:

+ zapach - wiele osób nie lubi ziołowych szamponów właśnie za ich zapach ten jest inny
+ konsystencja - nie za rzadki nie za gęsty - w sam raz
+ aplikacja - dobrze się pieni, z łatwością nie dużą ilość produktu jesteśmy w stanie rozprowadzić na całych włosach
+ bardzo dobrze zmywa oleje
+ włosy dłużej są świeże i nie zawsze wymagają częstego mycia
+ nie plącze włosów 
+ nie ma uczucia 'tępych' włosów - tak miałam z Ziają
+ włosy nie są obciążone
+ włosy są znacznie bardziej miękkie - wyglądają na zdrowsze
+ zauważyłam znacznie zmniejszone wypadanie włosów
+ przy użyciu delikatnej odżywki bez problemu można włosy rozczesać - bardzo dobrze sprawdza się użycie odżywki z tej samej firmy, o której napiszę już nie długo 
+ wydajny - 250 ml spokojnie starczy mi na 2 do 3 mc
+ cena ok 10zł

Jak widać same plusy minusów brak. 
Produkt jest łatwo dostępny na stronie internetowej firmy Fitomed Klik jak również w aptekach internetowych np Dbam o Zdrowie Klik
Uważam, że naprawdę warto po ten produkt sięgnąć, zwłaszcza, że jest to produkt łatwo dostępny za nie duże pieniądze. 
.biemi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...