wtorek, 17 stycznia 2012

o bazach slow kilka - Artdeco

Było o twardości od Virtual, dziś będzie o miękkości od Artdeco. Jest to moja druga co do zakupu baza. Wszechobecne ochy i achy skłoniły mnie do spróbowania czegoś innego niż Virtual, z nadzieją, że może być tylko lepiej - w końcu o firmie Artdeco wiele dobre się pisze i mówi. Ja swoją zakupiłam na allegro za 22zł już z przesyłka - cena w drogerii 30/40zł więc zdecydowanie widać różnicę. Używam jej od niecałego roku naprzemiennie z innymi produktami bazowymi i już dotykam powoli dna i sądzę, że niecały miesiąc codziennego użytkowania ją już wykończy. 
 
Co do samego produktu - jest zamknięty w bardzo ładnym czarnym słoiczku 


Żywotność bazy to teoretycznie 24mc, dlaczego teoretycznie o tym wspomnę w zestawieniu 
+ i - 

Kolor bazy cielisty z lekkim brokatowym połyskiem


Z tą bazą bardzo się polubiłam, ponieważ na niej dużo lepiej trzymały się perłowe cienie, które nie do końca mnie lubią, a sądziłam używając bazy Virtual, że nie może być jeszcze lepiej ;).

Plusy i minusy wyglądają tak:

+ mięciutka - bardzo lekko się rozprowadza i szybko się wchłania
+ ładnie wyrównuje koloryt powieki
+ bardzo ładnie wydobywa kolor cieni
+ dzięki niej cienie nie nikną na naszej powiece
+ delikatny zapach, który wg mnie dodaje uroku temu produktowi
+ wygodne opakowanie
+ dostępność - na allegro za dobrą cenę - w Douglasie 'od ręki' za nieco większe pieniądze ;)
+ cienie wytrzymują cały dzień bez uszczerbku 
+ z tą bazą moje powieki rzadziej mają złe dni ;)

+/- przy codziennym użytkowaniu starczy na ok 7/8 mc

- w sumie jedyny ale jednak dość istotny, baza z czasem użytkowania wysycha i robi się bardziej 'tępa' nie jest to 'tępość' Virtualowa jednak zdecydowanie staje się twardsza niż na początku używania, nie zdarzyło mi się przez cały okres posiadania bazy pozostawić ją na dłuższy czas nie zamkniętej - więc sądzę, że to jest naturalne jej zachowanie przy otwieraniu i zamykaniu, również mam pewność, że produkt zakupiłam świeży i wiem że nie tylko ja tam mam. 
Niby jedno ale, ale zawsze ale, które nie do końca jest do przymknięcia oka. Ale w tym momencie mając do wyboru Virtual i Artdeco wybieram - Artdeco, ale tylko zakupione przez allegro, bo nie uważam, że jest warta drogeryjnej ceny. 

Podsumowując polecam bazę, podobnie jak z Virtual nie wiem czy do niej wrócę, kolejne testy pokażą czy znajdę coś lepszego w podobnej cenie .. Kobo i Hean mnie najbardziej ciekawią :)
pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...