niedziela, 8 stycznia 2012

tym razem odzywiamy :) FITOMED

Jako drugi produkt, który miałam przyjemność testować z firmy Fitomed przedstawiam odżywkę do włosów.
Nie wiem jak jest u innych ale ja mam tak, że kosmetyków do włosów lubię używać parami, tzn jeżeli szampon joanny to i odżywka z joanny, itd itp. W tym przypadku miałam również tą możliwość aby w tym samym czasie używać szamponu i odżywki z tej samej linii. Sądzę, że takie podejście daje więcej dobrego naszym włosom niż używanie wszystkiego z innej parafii ;) - nie wiem może jestem w błędzie? :) Ale do konkretów.

Kilka słów od producenta:


Działanie:
- przyspiesza porost włosów,
- pogrubia i zmniejsza łamliwość włosów po zabiegach fryzjerskich,
- ułatwia rozczesywanie,
- nadaje włosom witalność i połysk.
Polecana przez dermatologów:
- do włosów suchych osobom o wrażliwej skórze,
- w celu regeneracji oraz stymulacji wzrostu włosów.
 
Produkt zamknięty w bardzo przestępnej i miłej dla oka buteleczce. Aplikacja również wygodna, dozujemy produktu tyle ile chcemy.



Jak dla mnie skład równie zadowalający jak w przypadku szamponu, o którym można przeczytać w poprzednim poście



 Konsystencja w zestawieniu z szamponem :) odżywka zwarta i gęsta


Odżywka jak dla mnie powinna, nawilżać, ułatwiać rozczesywanie, nadawać miękkości itd...
a tu hm.. Odżywki używałam na oba opisane na etykiecie sposoby. 
Przy użyciu do spłukiwania nie tyle co się nie polubiłyśmy ale potrzebuję nałożyć bardzo dużą ilość produktu aby pokryć zadowalającą część włosów ponieważ odżywka jest na tyle gęsta że dość trudno się ją równomiernie rozprowadza. Jest to dla mnie utrudnienie ponieważ aby dobrze ją zaaplikować najlepiej jest kilkakrotnie ją pobierać i nakładać na włosy - wtedy dopiero rozprowadzenie jest zadowalające. W sumie jest to minus techniczny a nie jakościowy - jednak produkt powinien być łatwy w użyciu - lub jeszcze jedno po prostu nie potrafię się nią obsługiwać ;) i może lepiej przy tym pozostańmy. :)
Odżywka ma bardzo ładny delikatny zapach, włosy po niej bardzo ładnie pachną, są delikatne - miękkie i się nie puszą. Nie zauważyłam przyspieszonego porostu włosów, sądzę jednak że jest to spowodowane faktem iż moje włosy z natury średnio 1cm/1,5cm miesięcznie rosną i nie mają większych przestojów ;).

Przy zestawieniu plusów i minusów wygląda to tak:

+ zapach- lubię produkty o delikatny nie mdłym zapachu
+ zmiękcza i ułatwia rozczesywanie
+ nie obciąża włosów - mimo nakładania bezpośrednio na skórę włosów nie powoduje przyspieszonego przetłuszczania się 
+ bardzo fajna jako produkt do nałożenia na same końcówki bez spłukiwania - ta forma aplikacji najbardziej mi przypadła do gustu
+ prawdą jest że zmniejsza wypadanie włosów - w połączeniu z szamponem jest bardzo dobrze
+ łatwe spłukiwanie
+ cena ok 10zl

- problem z aplikacją - ale to chyba mój indywidualny problem ;)

Podsumowując produkt godny polecenia i uwagi. Nie znajduję w nim niczego co mogłoby nam zaszkodzić, wręcz przeciwnie jest samo dobro :) Odżywka dostępna na stronie producenta Klik lub w aptekach np w DOZ Klik
Pozdrawiam 
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...