środa, 13 marca 2013

Nuno nie tylko dla nastolatek

Produkt idealny do mycia twarzy został wycofany więc trzeba albo szukać czegoś nowego, albo wracać do produktów sprawdzonych. Ja skorzystałam z drugiej opcji i wróciłam do żelu który swego czasu bardzo dobrze działał na moją cerę. Żel do mycia twarzy od Ziaji Nuno - przeznaczony jest dla cery trądzikowej, zanieczyszczonej. Seria Nuno z założenia jest dla nastolatek - nastolatką nie jestem jednak jeżeli coś dobrze działa to przecież granice wiekowe nie działają :). 



Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, PEG-40 Glyceryl Cocoate, Sodium Coceth Sulfate, Methyl Gluceth-20, Propylene Glycol, Salvia Officinalis Extract, Butylene Glycol, PEG-60 Almond Glycerides, Caprylyl Glycol, Carbomer, Nordihydroguaiaretic Acid, Oleanolic Acid, Panthenol, Disodium EDTA, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Benzyl Salicylate, Geraniol, Citric Acid

Produkt zamknięty w prostej standardowej dla Ziaji buteleczce - gama kolorystyczna tylko inna jednak butelka taka jak w odżywkach - tonikach. Przy codziennym użytkowaniu niekoniecznie wygodne dozowanie - dlatego ja zakrętkę podmieniłam na dozownik z pompką który akurat pasował i było łatwiej :). 

+ dobrze oczyszcza skórę
+ dokładnie i łatwo zmywamy resztki makjażu
+ bez wstępnego demakijażu dobrze zmywa tusz do rzęs
+ ułatwia utrzymanie skóry bez nieprzyjaciół
+ nie powoduje nadmiernego wysypu
+ po użyciu czuć czystość 
+ cena ok 7-8zł
+ bardzo wydajny - niewiele potrzeba aby się wymyć

- bez dobrego nawilżenia po skóra jest spięta
- może przesuszać 
- nie zauważyłam zmniejszenia/oczyszczenia porów - jak były tak są

Ja go lubię za uczucie oczyszczenia, za to, że dobrze wpływa na moją cerę jednak nie jest to produkt momentami 'za mocny' nie można go używać nieprzerwanie bo może nas za bardzo wysuszyć i za bardzo uwydatnić nasze niesforne skórki. Uważam, że nie jest to produkt idealny jednak godny uwagi dla osób z mieszaną cerą. Normaderm od Vichy był dla mnie niewypałem jednak ten całkiem całkiem - skład nie zachwyca bo jest dość 'ostry' ale działa i nie zauważyłam negatywnego wpływu na moją cerę. 
Podsumowując po prostu polecam. 

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...