poniedziałek, 11 marca 2013

'Myjemy' na sucho z Isana

Oczywiście jeżeli użycie suchego szamponu możemy nazwać myciem - to jest chyba duże nadużycie :). Suchy szampon to pozycja obowiązkowa w mojej łazience - od momentu kiedy je odkryłam nie potrafię ich nie mieć. Suchy szampon od Isany jest kolejnym, który miałam przyjemność użytkować. 



Produkt zamknięty w prostym metalowym opakowaniu. 

Szampon w moim odczuciu jest zadowalający, nie jest to Batiste, nie daje spektakularnego efektu jednak jest dobry. 

+ łatwy w obsłudze :)
+ szybki efekt
+ włosy są uniesione przy nasadzie
+ nie skleja włosów
+ po czasie jego 'działania' włosy nie wyglądają gorzej niż przed jego użyciem
+ przyjemny zapach
+ włosy nie stają się tępe i zlepione
+ nie przesusza nadmiernie skóry głowy
+ cena - 10zł
+ dostępność - wszystkie Rossmanny

- nie dla ciemnowłosych - trudno go wyczesać
- włosy po bezpośrednim spryskaniu są bielusieńkie
- w moim przypadku najlepiej się sprawdzał jeżeli rano włosy były myte i wieczorem potrzebowałam nadal wyglądać świeżo w momencie kiedy na drugi dzień go potrzebowałam to efekt w moim odczuciu był ciut za lekki jednak da się przeżyć 

Dobry produkt za małe pieniądze - dla mocnego efektu jest zbyt delikatny. Jednak za tą cenę jest to bardzo dobry produkt, który możemy dostać 'od ręki'. Podsumowując polecam - warto zaryzykować :). 

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...