poniedziałek, 18 marca 2013

Nawilzamy i dopieszczamy nasze cialo

Jestem ciepłolubna - nie znoszę zimna - zimno mnie męczy - wiem że przegrzewanie się jest be. Jednak ja w czasie zimy nie potrafię mieć ogrzewania w mieszkaniu 'na pół gwizdka' - jest to niestety zabójcze dla skóry - próbowałam dozować ciepło ;) jednak to za bardzo męczy. Dlatego też okres grzewczy jest czasem wyjątkowym dla odpowiedniego nawilżenia skóry. Moja zazwyczaj niewymagająca teraz pije wszystko co na nią nałożę. Myślę również, że wyrażanie opinii o balsamie tudzież innym produkcie nawilżającym jest teraz najbardziej obiektywne :). 

Masło do ciała, który miałam przyjemność używać jest z firmy Pharmatheiss linia 'Granatowa' 
zamknięty w prostym wygodnym słoju z metalową nakrętką 



W środku widzimy zbitą dobrze 'maślano-kremową' konsystencję


Słowo od producenta:

Granatapfel ujędrniające masło do ciała to unikalna kombinacja efektywnych substancji czynnych dla jędrnej, wypielęgnowanej skóry: wyciąg z owocu granatu w połączeniu z aktywnym kompleksem z kofeiny i Coleus Forskohlii ujędrnia skórę. Toskańska oliwa z oliwek tłoczona na zimno oraz masło Shea intensywnie ją pielęgnują.
Ujędrnia skórę na 3 sposoby:
1. Ujędrnia całe ciało
2. Przeciwdziała oznakom przedwczesnego starzenia się skóry
3. Sprawia, że wrażliwa, sucha skóra staje się miękka i milsza w dotyku


Produkt w moim przypadku miał wzloty i upadki, chyba więcej upadków jednak totalnego dna nie było ;) byłoby dno gdyby uczulił. 

+ wygodne opakowanie
+ wydajność
+ konsystencja - taka w sam raz nie za tępy i nie za lejący 
+ nie podrażnił - nie uczulił 

+/- zapach - dość specyficzny taki trudny do określenia - granatem to on nie pachnie - dość chemiczny - mi odpowiada - jednak może być męczący - nie jest to zapach w którym się zakochamy 
+/- okres przydatności - 6 mc przy dobrej wydajności to ciut za krótko
+/- nawilżenie - dość dobre - akceptowalne - jednak oczekiwałam od niego czegoś więcej

- aplikacja - niby konsystencja ok jednak - jest taka maziający - marze się przy nakładaniu
- bieli po nałożeniu
- bardzo powoli się wchłania 
- jeżeli już się wchłonie pozostawia taką nie do końca miłą powłokę na skórze
- masło jest ujędrniające - nie zauważyłam poprawy kondycji mojej skóry 
- cena - lekko zaporowa 80zł za 300 ml - jak kto woli
- dostępność - apteki pełen wykaz tu: KLIK

Produkt nie dla mnie, nie przypadł mi do gustu. Dobrze nawilża, ale nie aż tak dobrze jak by się można było spodziewać. Czytałam różne opinie o tym produkcie, ja dawałam mu wiele szans aby się z nim polubić -  nie udało się  - jednak inne produkty z tej linii o wiele bardziej przypadły mi do gustu, ale o nich innym razem :) Fakt każdy ma inne potrzeby, jednak są produkty które o wiele bardziej zaspokajają to czego potrzebuje moja skóra. 

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...