poniedziałek, 8 października 2012

Woskiem po wlosach

Drugie spotkanie z firmą Beauty Formulas czy tym razem udane o tym niżej. Produkt zakupiony w Super Pharm w promocji za ok 6zł.. Tym razem padło na pielęgnujący wosk do włosów: WAX AVOCADO głęboko odżywiający wosk do włosów. 'Cudo' kupione spontanicznie - bez wcześniejszego wabienia poprzez blogi czy też wizaz - była promocja to kupiłam ;), a że awokado lubię to miałam nadzieję, że i na włosach się sprawdzi. 
Produkt zamknięty w dość wygodnej tubie do dozowania



Skład 



tak na prawdę dopiero po jego zakupie, w domu przeczytałam co on skrywa i trochę zadrżałam bo w sumie coś co odżywia powinno nie straszyć a ten skład mh daje wiele do życzenia. Jednak stwierdziłam, że zaryzykuję i może będzie dobrze :). Skoro skład taki o to nie używałam produktu dokładnie jak napisali na opakowaniu i ominęłam część z masowaniem skóry głosy - nakładałam mniej więcej na 3/4 długości i nie używałam ręcznika a czepka - też im wtedy było dość ciepło. Piszą, że produkt starcza na 3-4 użycia u mnie starczył na 9-10 użyć. 

+ cena
+ zapach
+ aplikacja
+ łatwo się zmywa
+ nie obciąża włosów

- dostępność ja je widziałam tylko w SuperPharm 
- nie działa - tzn działa jak się go używa po każdym myciu, a w tego typu produktach nie o to chodzi, jak go użyłam doraźnie nie widziałam różnicy, a nawet mogę stwierdzić że wtedy były bardziej 'szorstkie' dopiero jak go użyłam minimum dwa razy pod rząd włosy stawały się bardziej miękkie. Szału nie ma, jest rozczarowanie. Lepsze efekty mam po odżywce trzymanej na głowie chwilę - posiadającej przyjazny skład. 

Nie kupię więcej - nie wiem czy w ogóle jeszcze się skuszę na produkty tej firmy, suchy szampon klapa, wosk klapa. Trzeba najpierw czytać co ludzie o czymś mówią a dopiero później kupować :).

.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...