środa, 3 października 2012

Smerfnie na paznokciach

Wiosną poszukiwałam idealnej mięty, a teraz na początku jesieni poszukuję idealnego niebieskiego lakieru - co gorsza mam kolor przed oczami, ale nie potrafię go do końca określić - tylko raz widziałam ten odcień na żywo i od tamtej pory nie mogę go nigdzie dostać - na drodze moich poszukiwań stanął maleńki i cudny lakier miss selen niestety nie ideał - bo jak się okazało ma maleńkie drobinki i jednak  jest trochę za jasny i za mało granatowy w swojej niebieskości - natomiast wcale to mi nie przeszkadza w lubieniu go i w dalszym poszukiwaniu ideału. 





Na zdjęciach 3 warstwy (moje skórki nigdy nie będą idealne :/) - spokojnie wystarczają dwie ja jednak byłam ciekawa jak będzie wyglądać z trzeba więc tylko dlatego trzy. Łatwy w aplikacji, nie smuży, łatwo się zmywa, nie odbarwia u mnie utrzymał się 4 dni więc trwałość w pełni dla mnie zadowalająca - cena ok 3zł ja chyba zapłaciłam 2,6zł - niestety numer starłam zanim zrobiłam zdjęcia - całkiem nieświadomie - dlatego też nie potrafię go określić.

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...