sobota, 6 października 2012

Moj pierwszy raz z P2

A wszystko dzięki wielkiej uprzejmości Patrycji znanej jako Kolorowypieprz . Wiadomo, że lakiery dostępne tylko w DM u nas ich nie ujrzysz - a szkoda wielka bo są super :) Trafił mi się kolor Color Victim nr 545 - dostępny w stałej ofercie P2 kolor określiłabym jako jasne pistacjowe khaki? Takie połączenie przychodzi mi na myśl. 






Lakier bardzo fajny w obsłudze - pędzelek w sam raz - wiele dziewczyn pisało, że lubią te lakiery za to iż wystarczy jedna warstwa - u mnie wymagane są dwie - jednak to nie problem bo lakier bardzo dobrze się trzyma bez topcoatu 3 dni - cudo, jak jeszcze utwardzimy to 5 dni murowane. Czas wysychania normalny - nie miałam uczucia, że schnie w nieskończoność - nie smuży. Generalnie ten kolor bardzo dobrze się wkomponował w mój gust. Zresztą super sprawdzi się teraz jesienią. Dlatego jeżeli jeszcze nie miałyście z nimi styczności to pokombinujcie jak się do nich  dobrać bo naprawdę warto. 

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...