wtorek, 13 grudnia 2011

zmywamy pazurki - Hit czy Kit

Mam swojego faworyta w kwestii zmywania lakierów z paznokci od wielu lat. Jednak asortyment jest tak bogaty i szeroki, że chęć wypróbowania czegoś nowego popycha do zdrady ulubieńca :) Przedstawię w dość zwięzłym zestawieniu trzy zmywacze do paznokci - Isana Rossmann, Nailty Biedronka, Cien Lidl.



Najbardziej wygodne opakowanie posiada zmywacz Cien - i głównie ten fakt skusił mnie do zakupu - cena ok 5zł, najmniej wygodne opakowanie ma Nailty - jak dla mnie za mały otwór - zakupiony przez bardzo pozytywne wszechobecne opinie i twierdzenie że pachnie jak budyń waniliowy cena ok 3/4 zł, Neutralne jak dla mnie opakowanie posiada Isana takie w sam raz ;) cena 5zł za 400ml :) 

skład: 
Isana


Nailty


Cien

 A teraz konkrety :) przestrzegam przed zmywaczem z Lidla!!!! Moje świeżo odbudowane paznokcie zostały na nowo zniszczone tym paskudztwem, nie wiem jaki jego składnik aż tak źle na nie wpłynął, ale mam pewność, że ten zmywacz to zło!! Nie mogę mu zarzucić jednak tego, że źle radzi sobie z lakierami - wręcz przeciwnie bardzo dobrze zmywał. Ale skórki paskudnie przesuszał, tak że a fuj ;) a pazurki momentalnie stały się nieprzyzwoicie po rozdwajane. Nie mam serca na nikim go wypróbowywać - więc jego los zakończy się w zlewie - buteleczka zostanie do dalszego użytkowania. Testowanie na własną odpowiedzialność. 

Natomiast biedronkowy zmywacz - hm .. bez szału ale również bez tragedii, z ciemnymi lakierami nie radzi sobie zadowalająco, jednak nie niszczy i nie robi szkód. Niestety dla mnie zapach nie przypomina budyniu waniliowego - wg mnie on baardzo śmierdzi - i pisze to osoba która lubi zapach zmywaczy ;) 

Na koniec pozostawiłam mojego ulubieńca z Rossmanna :) Nie wiem od ilu lat go używam, jednak jest niezastąpiony. Dla moich paznokci jest bardzo łaskawy nie niszczy ich i co najważniejsze nie przesusza skórek :) Pamiętam jak ok 3 lat temu miałam przerażenie w oczach, jak dowiedziałam się, że ten zmywacz może być już nie dostępny, jednak na moje szczęście zostałam wprowadzona w błąd i to był tylko chwilowy przestój. To jest mój ulubieniec i z przygodami z innymi zmywaczami nie mam ochoty go na żaden inny zamieniać

A jacy są Wasi ulubieńcy??
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...