czwartek, 8 grudnia 2011

a jednak on istnieje.... ;)

Trochę spóźniony, ale za to jaki wyczekany :) Dotarł mój wymarzony od dawna prezent. Dzięki mojej cierpliwości stałam się szczęśliwą posiadaczką GlamBoxa :D:D:D Świeżo rozpakowany, bez jakiegokolwiek zadraśnięcia i niedociągnięcia piękny model Glam :) co tu dużo pisać, trzeba się pochwalić ;)

Opakowany w dwie bąbelkowe koperty plus dobre wypełnienie :)


w środku miły list


Podobno wzór Glam jest najmniej pożądany, jednak dla mnie jest najlepszy :)


Z DigitalGirl skontaktowałam się mailowo, bez jakichkolwiek komplikacji przebiegłą transakcja - niestety jeśli chcecie podarować GlamBoxa jako prezent świąteczny może okazać się już za późno.. Ja na swoją kolej czekałam ok 2 tyg - ale warto :)
A Wy posiadacie swoje GlamBoxy?

.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...