sobota, 22 czerwca 2013

Maseczka idealna ?

Jeżeli istnieją ideały to mam wielką nadzieję, że ten produkt na dłuższą metę takim się okaże. Zakupiony przy okazji -40% z myślą o mym lubym ;) miałam niecny plan  aby poprawić kondycję jego skóry - nie dał się namówić (jeszcze;)), a że maseczka u mnie długo nie może zalegać stwierdziłam, że jak nie on to ja. Pierwszy raz nałożyłam i się zdziwiłam jak ładnie oczyszcza ten produkt pory. Odkąd mamy więcej słońca przestałam robić maseczkę aspirynową i kondycja skóry na moim nosie zaczynała dawać wiele do życzenia. Można powiedzieć, że całkiem przypadkowo znalazłam teraz jej zastępcę. 

skład
Aqua, Kaolin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Vaccinum Myrtillus Extract, Sulfur, PEG-30 Castor Oil, Alpha - Glucan Oligosaccharide, Triethanolamine, Acrylates/C 10-30 Crosspolymer, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Imidazolidinyl Urea, Parfum, D - Limonene.

Na twarzy mamy lekkie błotko, które lubi się wchłaniać. 



Przy miejscach gdzie próbowałam swoich sił przy niedoskonałościach, po nałożeniu maseczki odczuwałam lekkie szczypania, które po niecałej minucie ustępowało i dawało ulgę. Produkt bardzo łatwy w aplikacji i zawartość saszetki całkowicie wystarcza aby pokryć całą twarz. Przy użyciu z peelingiem skóra na twarzy stała się bardziej gładka i znacznie lepiej oczyszczona. W moim przypadku jest to maseczka, która w sytuacji kiedy na drugi dzień potrzebuję wyglądać super ekstra kul ;) zdecydowanie ułatwia zadanie. Użyta wieczorem daje super przygotowanie do nakładania podkładu na drugi dzień. 

Produkt mnie nie podrażnił, dał rewelacyjne efekty w walce z nieprzyjacielami na nosie :). Niestety obawiam się tego, że moja cera przyzwyczai się do tego specyfiku jednak pożyjemy zobaczymy. Na tą chwilę jest to mój nr 1 wśród maseczek - dzięki niej mam chęć spróbować innych produktów z tej serii. 

Uważam, że maseczka sprawdzi się u osób z cerą mieszaną i tłustą, przy suchej i naczynkowej cerze może okazać się zbyt drażniąca. 

Produkt można dostać w drogeriach./ supermarketach za ok 3 zł za saszetkę dwukomorową, która starczy nam na dwa razy :)| 

A Wy miałyście z nią do czynienia? 

Miłego popołudnia!
pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...