wtorek, 4 czerwca 2013

Piasek cz. 2 Golden Rose Holiday nr 56

Dziś na nowo będę kusić piaskiem z Golden Rose. Po chwilowym braku piasków i utrudnionym do nich dostępie na nowo możemy je kupować on-line jak i stacjonarnie. Jak na razie ja trzymam się twardo i nie dokupuję kolejnych :) - mam dwa 56 i 65 i powiedzmy że mi to wystarcza :). 

Słodki róż o nr 65 przedstawiałam tu klik

Drugi piasek od Golden Rose z serii holiday to nr 56. Totalne przeciwieństwo w wyglądzie do 65. Brudna czerwień z dodatkiem brokatu.





Jakościowo lakier tak samo dobry jak nr 65

+ szybko schnie 
+ dwie cienkie warstwy pięknie wszystko kryją
+ łatwa aplikacja
+ wygodny pędzelek 
+ trwały 

jedyne co jest nie bardzo w piaskach to ich zmywanie jak przy różowym bez brokatu było po prostu chropowato to tu z brokatem jest chropowato i trudno dokładnie szybko go zmyć ze skórek - ale to jest jedyny techniczny minus jaki mogę przypisać tym lakierom.

aaale :)

Patrząc teraz na ten kolor nie wiem co mi wpadło do głowy, że go kupiłam bo prawdę mówiąc on mi się nie podoba i jest mega świąteczny - a do gwiazdki jeszcze trochę ... na razie myślę o wakacjach a nie o ubieraniu choinki. Prawdą jest to, że przeglądając piaskowe wpisy to moją uwagę głównie zwracały piaski z brokatem, ale po tym jak mam brokatowy i nie brokatowy uważam, że te z dodatkiem ładniej prezentują się na zdjęciach i przez to są takie bardziej kuszące  - takie dla srok :P, a na paznokciu średnio mi się ten efekt podoba. Może to wina odcienia jednak nie wiem czy kolejny brokatowy piasek wpadnie w moje ręce. Z nim mam wrażenie, że moje dłonie wyglądają staro - można rzec dodaje mi lat ;). Możliwe, że pora roku nie sprzyja temu kolorowi - a ja lubię w różnych okresach inne kolory na paznokciach latek i zimą co innego u mnie gości, dlatego może grzecznie poczeka sobie do zimy i wtedy go docenię kolorystycznie ponieważ formułą nadal jestem zauroczona. Nawet na paznokciach u stóp ślicznie piasek się prezentuje. 

Po próbie na sobie samej stwierdzam, że ładniejsze są piaski 'czyste' :) 
a Wy które wolicie? - wiem, że jeszcze są takie niewiasty :D:D:D, których urok piasków nie bierze :) podziwiam ! :) 
pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...