sobota, 18 maja 2013

Dobra rada mile widziana.

Biemi siedzi i nie wie co wybrać a koniecznie chce coś kupić :). Cyberprzestrzeń chyba mnie w tej kwestii ciut przerosła ;).  Wiem, że przed monitorami siedzą mądre głowy, które wyrażą chęć pomocy :) Krem BB potrzebny na gwałt. Ale który wybrać?? Ot i cała zagadka :):):)


Konkretnie potrzebuję rady, polecenia, wskazania palcem na produkt, który mógłby przypaść mi do gustu. Od pewnego czasu chodzi za mną krem BB - ale taki prawdziwy, taki którego raczej nie spotkam na naszych rodzimych półkach drogeryjnych. W sieci jest ogrom informacji, ale jestem totalnie zielona w kwestii  doboru BB i niby czytam teorię, ale obawiam się praktyki i znając siebie mogę dokonać zakupu pod wpływem impulsu z nie do końca pozytywnym skutkiem - bardzo chciałabym tego uniknąć. Za oknem aura bardzo pozytywna jednak podkłady w taką pogodę mnie męczą, czuję się z nimi taka ciężka - dlatego też myśli me poszły w stronę BB. Bo na 'golasa' siebie za bardzo nie lubię. 

Pomożecie?  :) 

Czego mi potrzeba? - dość dobrej trwałości z ładnym stopieniem się z moją piegowatą skórą z tego co zaobserwowałam moja skóra lubi się z pomarańczowymi? morelowymi? odcieniami? :)
Moja strefa T jest psikuśna i się tłuści a cała reszta lubi się przesuszać :) i na dodatek lubi się zapychać. 
Bardzo dziękuję za ewentualną pomoc :)
Miłego wieczoru
pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...