sobota, 26 listopada 2011

TAG: subiektywny ranking przystojniaków

Wszechobecny i bardzo przyjemny TAG :) o czymś innym, bo przecież nie samymi kosmetykami kobieta żyje ;)

Zasady mogły by się wydawać dość proste bo należy wymienić dziesięciu mężczyzn, których uważasz za najbardziej atrakcyjnych, a swój wybór krótko uzasadnij.- ja wymienię tylko i aż 9 :)
Do dzieła :) 

Nie potrafię ich za bardzo uszeregować miejscami bo na każdego równie miło mi się patrzy ;) 
Zacznę może od moich pierwszych przystojniaków, których jeszcze mam z czasów podstawówko-wo/gimnazjalnych

9. Gareth Gates - mimo, że nie wygrał Idola to i tak uwielbiałam na niego patrzeć i jego słuchać. Teraz już trochę zapomniany i nie tak bardzo urodziwy jak kiedyś, więc mogę pielęgnować w sobie jego dawne oblicze :)


8. Joshua Jackson - super dzieciak w Kaczorach - dorastający na naszych oczach w Jeziorze Marzeń i żeby na koniec być mega super we Fringe :) jak dla mnie pasuje do niego stwierdzenie im starszy tym lepszy jak wino ;)

7. Elijah Wood - i mnie dopadła mania Władcy pierścienia ten mały jak skrzat niebieskooki dryblas był i jest dla mnie przeuroczy 


6. Michał Żebrowski - zakochana po uszy po roli Skrzetuskiego, jedyny facet którego uwielbiałam z wąsami - do tej pory go uwielbiam i podziwiam za talent aktorski 

 

5. Sacha Baron Cohen - bez tych swoich przebieranek może łamać kobiece serca - te oczy i te usta achh :)


4. John Corbett - uwielbiam jak przygryza dolną wargę i zawsze uważałam że Carrie powinna być z nim, uwielbiałam również jak grał super męża we wszystkich wcieleniach Tarry



3. Pierce Brosnan - tak naprawdę tak porządnie go zauważyłam i przyjrzałam mu się w Mamma Mia - uwielbiam go za jego śpiew ;) i wg mnie teraz o wiele lepiej wygląda niż jak  był agentem 007


2. Gerard Butler - większość z nim filmów mam zaliczonych - uwielbiam jak ma ten swój 3 dniowy zarost, za to jak fajnie gra i ma super spojrzenie ;)


1. Robbie Williams - uwielbiam jego wokal, nie przepadam za jego wizerunkiem z czasów Take That jednak od czasów solowej kariery powala mnie niezmiennie


A na koniec nie mieszczący się w żadnych rankingach mój TŻ - uwielbiany za wszystko i za to, że jest i mogę do niego wzdychać stojąc o bok a nie wpatrzona w ekran TV ;) mam nadzieję że zostanie mi wybaczony brak zdjęcia :)
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...