środa, 16 listopada 2011

Behind the scenes... w budowie :)

Skuszona wieloma wpisami na innych blogach, również uległam. A mowa o TAGu (jeśli jeszcze ktoś nie wie ;)) wymyślonym i zapoczątkowanym u Urban . Moje centrum dowodzenia jest jeszcze w trakcie dopracowywania, 

ale piszę do Was jak na razie stąd : 


a już w najbliższym czasie będę mogła się przenieść do już bardzo wyczekanego miejsca, które jest w sypialni. A to wszystko dzięki małej przeróbce mojej ulubionej komody. 
pierwotnie prezentowała się tak: 


Z TŻ trochę pomajsterkowaliśmy i o to małe cudeńko 


Jeszcze tylko przeniosę swoje mazidła z łazienki, bo jak do tej pory makijażować musiałam się na stojąco, a teraz całe moje królestwo będzie tu, jak się już całkowicie urządzę to zrobię małą aktualizację.
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...