środa, 14 września 2011

art de Lautrec 432

Jest to miłość od pierwszego nałożenia. Czytałam o lakierach tej firmy wiele dobrego. Nie byłam przekonana do drobinek znajdujących się w nim, jednak teraz już wiem, że są urzekające. Niestety tylko przy błysku lampy byłam w stanie mniej więcej oddać ich blask. Kolor jest delikatną maliną z nutą koloru koralowego drobinki są złoto - srebrne, niestety aparat troszeczkę przekłamał kolory, jednak nie jest najgorzej:) 
Bardzo łatwy do zaaplikowania, nie za gęsty ani zbyt rzadki lecz w sam raz, ciekawe jaki będzie po częstym użytkowaniu, ale to już czas pokaże. Co do trwałości to u mnie wytrzymał 4 dni z podkładem z nail teku,  o którym pisałam tu KLIK.



  






Zakupiłam go w małej drogerii za 7zł. Jak dla mnie małe cudo przez, które chwilowo zdradziłam swoje ulubione lakiery z Wibo :) Pozdrawiam i bardzo dziękuję za komentarze. 

.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...