poniedziałek, 12 września 2011

Ava Krem karotenowy

Przedstawiam, krem karotenowy firmy Ava. Trafił w moje ręce całkiem przypadkowo, szukałam kremu matującego na dzień a zakupił o to ten :). Używam go od około 2mc i pewne zdanie już sobie o nim wyrobiłam. 



Od producenta: 



Krem prezentuje się następująco: 


Krem ma konsystencję bardzo lekką, aksamitną. Kolor lekko pomarańczowy, nie nadaje on jednak  żadnego koloru naszej skórze. Po nałożeniu staje się bezbarwny.

Plusy: 

+ nawilża
+ skóra nie klei się
+ lekko się rozprowadza
+ bardzo dobrze i szybko się wchłania
+ ładny delikatny zapach
+bardzo dobrze sprawdza się pod makijaż
+ nie przetłuszcza skóry
+ nie powoduje nadmiernego przetłuszczania się skóry

+/- wydajność, po 2mc nawet 1/3 nie zużyłam używając go codziennie na co dzień :) pół na pół ponieważ nie lubię produktów, które są aż za bardzo 'wydajne' bo przez to mam wyrzuty sumienia jak chcę kupić coś nowego ;)

Minusy 
- liczyłam na poprawę kolorytu skóry (jakoś tak się to łączy karoten i ładny koloryt) tak zapewnia nas producent jednak u mnie tego nie zauważyłam 

Więcej minusów nie dostrzegam, nie posiadam zmarszczek więc, ich wypełnienia również nie zaobserwowałam ;). Produkt godny polecenia. Cena ok 8/10zł. Ja swój zakupiłam w Rossmannie, produkty tej firmy są coraz lepiej dostępne, więc sądzę, że można ich szukać w innych miejscach. Już ktoś miał przyjemność go używać? Lub produktów tej firmy?
 
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...