piątek, 2 września 2011

Sleek Blush Flamingo 937

Pierwszą rzeczą jaką przedstawię z moich PaaTalowych zakupów będzie róż do policzków.


Miałam ochotę na naprawdę różowy róż, aby nadać swojemu makijażowi bardziej świeżego i dziewczęcego wykończenia :) Odcień Flamingo jest dla mnie idealny, mimo mojego nie dużego doświadczenia i wprawy nakładaniu tego typu kosmetyków, tym nie robię sobie krzywdy. Jest dobrze na pigmentowany, ale łatwo jest zachować kontrolę nad jego intensywnością na naszej skórze. Trwałość jest dla mnie zadowalająca, nie znika po 2,3 godzina utrzymuje się na mojej skórze ok 6 godzin bez poprawek. Największym minusem jak to u Sleeka bywa jest trudny dostęp do różu, trzeba nabrać wprawy aby sobie pazurków nie uszkodzić. Ale jest to jedyny minus jaki jak na razie w nim dostrzegam :). Róż jest również dostępny w innych kolorach, bardziej stonowanych, więc dla każdego coś znajdzie się odpowiedniego. Ja go osobiście polecam. Sleek górą :D:D:D



tu aparat trochę przekłamał kolor, ponieważ w rzeczywistości jest bardziej różowy




za to tu kolor jest uwydatniony idealnie :)




Dziękuję za wszystkie komentarze :) 
.biemi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...