środa, 23 maja 2012

evitte - antycellulitem ???

Po produktach do włosów - które w swej nazwie posiadają zwrot "przeciw wypadaniu włosów", padło na manie antycellulitową. Jak na razie każdy zużyty produkt zastępuję nowym - innym z nadzieją, że jeżeli ten nie jest cudotwórcą to inny się okaże. Właśnie taki tok rozumowania skłonił mnie do zakupu Antycellulitowego balsamu do ciała o wdzięcznej nazwie EVITTE. Stosunkowo nowy produkt - jeżeli się mylę proszę o poprawę- który w Rossmannie baaaardzo często kusił swą ceną na 'Do Widzenia' 4/5zł za 200ml. Więc dwa warunki spełnione - cena atrakcyjna + zapewnienie działania antycellulitowego. 

Dopiero teraz zabierając się za tworzenie opinii o produkcie doczytałam, że producentem jest Soraya - czyli zobaczyłam nową nieznaną nazwę i jak głupiec pomyślałam o oo o ;) nowa firma :), 

ale do rzeczy: produkt w wygodnym opakowaniu - prosty, bez wygibasów żadnych, trochę sprawiające wrażenie produktu ECO - ale wcale takim nie jest ;)






obiecanki producenckie - bo przecież nadrukować można wszystko - nawet to że gruszki na wierzbie rosną



Produkt o dość przyjemnym lekko chemicznym zapachu - nie powala na kolana, ale i nie drażni ani nie przeszkadza. Jak się można domyślić z tonu mej wypowiedzi - produkt również nie powala. Tak naprawdę nie robi nic antycellulitowego. Używałam go w dwóch fazach walki - zanim zaczęłam ćwiczyć, ale dość dobrze miałam udka ogarnięte i w momencie kiedy zaczęłam ćwiczyć i efekty powinny iść na przód. Nie sprawdził się w żadnej z mych faz - a moja walka dość rozsądna była - tak myślę ;) - evitte nie zrobiło nic pożytecznego ponieważ nawet dobrze nie nawilżył mojej skóry. Ja bym go określiła jako krem który ani nie szkodzi ani nie pomaga. 

+ cena 
+ konsystencja - kremowo balsamowa
+ aplikacja
+ nie klei się po aplikacji

-/+ zapach :)
-/+wydajność - bez tragedii za tą cenę jakby po 2 tyg się skończył bym nie płakała ;)

- słabo się wchłania - nawet aplikowany po dobrym peelingu - moja skóra go nie przyjmowała zadowalająco 
- nie daje efektów
- słaby nawet jako balsam - bo nie nawilża

Ogólnie jestem całkowicie na NIE - nie polecam, nie chce mi się go dokańczać, nie dał efektów nawet minimalnych, bez sensu poświęcony czas na produkt bezpłciowy ;)

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...